به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

سرمربی فولاد با بطری آب به بازیکن تیمش حمله کرد!

دقایق پایانی دیدار تیم های فوتبال جوانان فولاد خوزستان و نفت اهواز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال جوانان ایران با صحنه های زشت و ناراحت کننده ای همراه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، در دقایق پایانی این بازی، هنگامی که ارسال مجتبی نجاریان بازیکن آینده دار باشگاه فولاد توسط دروازه بان تیم نفت اهواز مهار شد، محمود جادری سرمربی تیم جوانان فولاد خوزستان در مقابل دیدگان بهت زده حاضران در ورزشگاه نفت اهواز، مجتبی نجاریان بازیکن 17 ساله تیمش را با بطری آب معدنی مورد هدف قرار داد و باعث توقف مسابقه شد.

داور میدان با قطع کردن جریان بازی، سرمربی تیم فولاد را به دلیل این حرکت نادر در میادین رسمی فوتبال، از محوطه برگزاری مسابقه اخراج کرد و بازی را پس از دقایقی از سر گرفت. دقایقی بعد از این صحنه وقتی داور میدان سوت پایان بازی را با نتیجه صفر بر صفر به صدا درآورد، صحنه هایی در ورزشگاه نفت رخ داد و حرف هایی رد و بدل شد که از نوشتن آن ها معذوریم.

* * *

توضیح ضروری در خصوص خبر فوق:
پس از اتفاقات ناراحت کننده ای که عصر یکشنبه در ورزشگاه نفت اهواز رخ داد، شورای نویسندگان خوزستان اسپورت تصمیم گرفت که خبر درگیری امروز ورزشگاه نفت را در این پایگاه خبری منتشر نکند.

بر این عقیده بودیم که با توجه به خوزستانی بودن هر دو تیم و به دلیل حضور تعدادی از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان از جمله علی سویلمی مدیر تیم های پایه ای این باشگاه در محل مسابقه، این اتفاق توسط باشگاه فولاد بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری می شود اما در ساعات اخیر صحبت هایی مطرح شد که ما را بر آن داشت تا خبر این اتفاق را منتشر کنیم.

تعدادی از مسئولان، پیشکسوتان و علاقمندان به فوتبال که در محل مسابقه حضور داشتند و همچون خبرنگار خوزستان اسپورت، اتفاقات را از نزدیک به چشم می دیدند، در  تماس با نویسندگان این پایگاه خبری عنوان می کردند که عدم درج خبر درگیری ایجاد شده و محکوم نکردن آن، باعث بدآموزی و گسترش ناهنجاری در میادین ورزشی می شود.

برخی از دوستان هم به ما لطف داشته و عدم درج این خبر را نشانه وابستگی خوزستان اسپورت به یک باشگاه خاص قلمداد کردند!

لازم به توضیح است که عدم انتشار خبر درگیری ورزشگاه نفت از سوی خوزستان اسپورت، فقط به منظور جلوگیری از جوسازی های جدید علیه فوتبال خوزستان صورت گرفته بود اما در نهایت تصمیم بر این شد تا خبر مربوط به اتفاقات بازی مذکور را منتشر کنیم.

ذکر این نکته ضروریست که خوزستان اسپورت، پایگاه خبری ورزش خوزستان، یک پایگاه خبری کاملاً مستقل بوده که با هدف درج اخبار و فعالیت های ورزشی استان خوزستان تأسیس شده و به هیچ سازمان دولتی یا باشگاه ورزشی وابستگی ندارد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
1
6
فقط میتونم بگم متاسفم امیدوارم چنین اتفاقی تکرار نشه
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
3
2
خوب کاری کردین اصلا مجموعی فولاد هیچ اهمیتی نه به هوادارشون دارن نه شخصیت تیم کلا معلوم نیست اون تو چه خبره حیف ......
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
4
جانم؟؟؟
خب این چه حرکتی هست آخه؟ وقتی مربی این کار کنه که دیگه تکلیف بقیه مشخص هست. امیدوارم دیگه هیچوقت چنین اتفاقاتی تکرار نشه...
محمد اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
3
فولاد معضلش اینه که به مربیهاش زیاد رو داده این از آقای جادری که باید ی برخورد سخت باهاش داشته باشه که اگه اخراجش کنه بهتره
...
فولاد اگه این مربیها رو عوض کنه و چند تا مریی خوب خارجی بیاره بهتره چون تیم جوانان فولاد عالی نتیچه نمیگیره با توجه به امکانات عالی ای که داره
مدیر پایگاه با سلام
یک بخش از پیام شما بدین دلیل حذف شد که سیدکورش موسوی که از ایشان نام بردید سرمربی تیم دسته اولی فولادنوین اهواز می باشد و در تیمهای پایه ای فولاد خوزستان فعالیت ندارد.
موفق باشید
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
4
این اتفاق اگه توی هر اتفاقی میفتاد من تعجب نمیکردم ولی فولاد باشگاه بااخلاقیه که هیچوقت سابقه نداشته چنین کارهایی داخلش انجام بشه واقعا این حرکت شرم اوره
کارون
|
Seychelles
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
1
باشگاه فولاد یکی از با اخلاقترین باشگاههای کشور و بهتر بگویم که باشگاه فولاد اولین باشگاه از نظر اخلاق در سطح کشور میباشد ونه در یک ردیف سنی خاص بلکه در تمامی پایه های سنی از زیر سیزده سال تا تیم بزرگسال و این خبر را اگر از جای دیگر میشنیدم باور نمیکردم ولی به خبرگزاری خوزستان اسپورت یقین دارم و در دل سوزی این خبرگزاری به جامعه فوتبال خوزستان شکی نیست اما این حرکت آن هم در استان خوزستان و توسط یک مربی بومی همچون آقای جادری دور از انتظار میباشد و مطمئن هستم که الان از کرده خودش کاملا پشیمان هست بنابرین ما هم آنرا بیش از اندازه بزرگ نکنیم بلخره او هم از باب دلسوزی اقدام به جنین حرکتی کرده.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها