به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

مربیان و تماشاگران شهرداری ماهشهر محروم شدند

مربیان و تماشاگران شهرداری ماهشهر محروم شدند

خوزستان اسپورت- هواداران تیم شهرداری ماهشهر از حضور در مسابقات خانگی این تیم محروم شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی حوادث بازی جنجالی بین تیم‌های شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران که چندی پیش در استادیوم شهداء ماهشهر به انجام رسید، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن محروم کردن دو مربی و یک بازیکن تیم شهرداری، رأی به محرومیت تماشاگران ماهشهری از حضور در ورزشگاه داد.

در رأی صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: «پس از تخلفات دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران، با اعلام کمیته انضباطی یاسین آلبوف، یعقوب فریسات و هادی ایمانی به دلیل تخلفاتی که انجام داده اند، هر کدام با صدور قرار دستور موقت از همراهی تیم مربوطه در تمامی مسابقات و تا اطلاع ثانوی معلق و محروم هستند. همچنین مسابقات خانگی تیم شهرداری ماهشهر به دلیل تخلفات تماشاگرانش تا اطلاع ثانوی بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

گفتنی است مدیر عامل باشگاه شهرداری ماهشهر به همراه یاسین آلبوف، یعقوب فریسات و هادی ایمانی باید روز 16 مهرماه در کمیته انضباطی حضور داشته و توضیحاتی را در خصوص تخلفات خود ارائه دهند.»

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
0
3
بیا اینم رای کمیته... تیم داشت خوب نتیجه میگرفت سرشون بردن زیر اب... اقا جان با بیان ریا بگید نمیخواین خوزستان بیاد بالا... اخه تا اطلاع ثانوی هم شد حرف??????? چقدر ادمو عصبی میکنن... خو گناه دارن... ی بحث و درگیری شد پ چرا تا اطلاع ثانوی???? بگو چند جلسه...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها