به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

کعبی: ویسی گفت اگر بمانی بقیه ناراحت می‌شوند

کعبی: ویسی گفت اگر بمانی بقیه ناراحت می‌شوند

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم سپیدرود رشت می‌گوید گرفتن یک امتیاز در یک بازی سخت مقابل استقلال خوزستان به اندازه شش امتیاز ارزش داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین کعبی کاپیتان خوزستانی تیم سپیدرود رشت که سابقه بازی در استقلال خوزستان را داشته است، هنگام برگزاری بازی این دوتیم در ورزشگاه غدیر اهواز، به سمت نیمکت تیم سابقش نرفت تا مشخص شود که اختلافات قبلی هنوز به قوت خود باقی است.

حسین کعبی در گفت‌وگو با ایران ورزشی در این خصوص توضیحاتی داده است که در ادامه می‌خوانید.

با یک امتیاز از اهواز برگشتید.
 برای من که بچه خوزستان هستم شرایط آب و هوایی سخت بود و اذیت می‌شدم چه برسد به بچه‌های تیم. به همین دلیل ما نتوانستیم کارهای تاکتیکی‌مان را انجام دهیم. در عوض استقلال خوزستان چند موقعیت خوب داشت. این چندمین مسابقه‌ای است که ما گل نمی‌خوریم و این برای تیمی که از لیگ یک آمده بسیار خوب است. به نظر من این یک امتیاز ارزش شش امتیاز را داشت.

سمت نیمکت استقلال خوزستان هم نرفتی.
 هیچ دلیلی نداشت که این کار را انجام بدهم. هنوز سوال‌های زیادی برایم بدون جواب مانده است. اینکه چرا حسین کعبی که در چند پست برای استقلال خوزستان بازی کرد از این تیم کنار گذاشته شد. عبدالله ویسی حتما یادش هست که وقتی مدافع تیم ما با مصدومیت مواجه شد ساعت 8 شب به من زنگ زد و گفت فقط تو می‌توانی در پست دفاع چپ بازی و ادینیو را مهار کنی. من هم گفتم با کمال میل در خدمتم. ویسی اگر بگوید من دروغ می‌گویم هیچ حرفی نمی‌زنم. من چند هفته در این پست بازی کردم حتی مقابل استقلال تهران. چرا چون آدم ساده‌ای هستم و رفیق باز.

وقتی تو را از تیم کنار گذاشتند دلیلش را نگفتند؟
 وقتی این اتفاق افتاد به یکی از دوستان مشترک‌مان که اتفاقا همین بازی هم در استادیوم بود گفته بود که اگر کعبی را نگه دارم آن وقت ایمان مبعلی، سهراب بختیاری زاده، میداودی و کلاه کج ناراحت می‌شوند.

اما تو که با ایمان مبعلی رابطه بسیار خوبی داری و. . .
 دقیقا همینطور است. همین حرف‌ها و رفتارهای‌شان مرا ناراحت کرده است. این‌هایی که نامشان مطرح شده از افتخارات فوتبال خوزستان هستند. ویسی اگر مرا نمی‌خواست باید طوری رفتار می‌کرد که به شخصیت‌مان توهین نشود. ایشان هیچ‌وقت جواب مرا نداد اما اطرافیانش این کار را انجام دادند. آقای پورکیانی شما که آن موقع در حمایت از سرمربی علیه من حرف می‌زدی الان که نیستی طور دیگری حرف می‌زنی. من مشکلم با ویسی بود. اما خدا عزت دوباره‌ای به من داد و این‌بار در شهری غریب فوتبالم را با احترام ادامه دادم آن هم به‌عنوان کاپیتان. من نان بازویم را می‌خورم و روی پای خودم می‌ایستم. شک نکنید اگر همین امروز هم سپیدرودی‌ها مرا نخواهند به‌عنوان یک تماشاگر از روی سکو‌ها تشویقشان می‌کنم. چون در این مدت با رفتارهای‌شان مرا شرمنده کردند. این خیلی بد است که من نتوانم در شهر خودم بازی کنم. یک موضوعی هم بگویم.

بفرمایید.
 همه می‌دانند که من با امیر قلعه نویی مشکل دارم و به‌خاطر مصاحبه هایم علیه ایشان و شکایتی که از من داشته‌اند الان با فیش حقوقی بیرون هستم. اما از همین حالا می‌گویم که موقع بازی با آنها حتما برایش گل می‌برم و برای بازی رخصت می‌گیرم. من آدم کینه‌ای نیستم اما در شهر خودم رفتاری با من داشتند که دلم شکست.

رفتار تماشاگران در بازی با استقلال خوزستان با تو چگونه بود؟
 رفتارشان عالی بود و مرا تشویق کردند چون هیچ بدی از حسین کعبی ندیدند. من دست تک تک‌شان را می‌بوسم. آنها هنوز با من در ارتباط هستند و می‌پرسند که به فوتبال خوزستان برمی‌گردم یا نه که در جواب محبت‌شان می‌گویم نه. متاسفانه غیرفوتبالی‌های زیادی در فوتبال خوزستان مشغول هستند. نتیجه‌اش همین می‌شود که یک ملی پوش از این استان در تیم ملی نیست اما در عوض قراردادهای میلیاردی با بعضی بازیکنان بسته می‌شود.

سپیدرود در لیگ می‌ماند؟
 ما تازه از لیگ یک آمده‌ایم و با توجه به تغییرات نیاز به زمان داشتیم. البته مسوولان استان گیلان هم باید بیشتر حمایت کنند تا شرمنده محبت مردم این استان و هواداران سپیدرود نشویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
2
1
همون سپید رود برات زیادیه..از استقلال ک رفتی سال بعدش قهرمان شدیم..
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
2
بحث حسین کعبی نیست. بحث سرمایه های استان هستند که غیر فوتبالی فراریشون میدن بعدش از کرمان و.....غیره بازیکن میخرند
مثل شریفی در سایپا. ال کثیر. .بو حمدان. و.......


خواهش میکنم ....... نظر ندهیم کمی فکر کنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
2
0
من نمی دونم این آقای محترم چرا اینقدر منت سر خوزستان میزاره بنده خدا نخواستن بات قرارداد جدید ببندند دیگه دلیل برهان برا چی چرا موقع قرارداد بستن که می شه اصرار بریک ساله دارید اما بعد که هیج تیمی نخواستنتون مدعی هم می شید خود جنابعالی از فولاد به تیم ملی رفتی و بعد از اون سریع به تیمی که تو رو به ایران معرفی کرد پشت کردی و رفتی آیا اونموقع که تو اوج بودی یکدفعه سراغ فولاد و خوزستان گرفتی که حالا مدعی شده ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
حسین کعبی تک اسطوره خوزستان .حسون پرسپولیس دوستت داریم
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
1
در خوزستان دو بازیکن اسطوره هستن یکی حسین کعبی ویکی مبعلی ..حسین کعبی زمانی تو تیم ملی بود تو دسته یک برای فولاد بازی میکرد اونایی ک علیهشون صحبت میکنن فوتبال خوزستان رو نمی فهمن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها