به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶

پارسه 2 – صنعت نفت 3؛ پیروزی 6 امتیازی

علی دریساوی
خوزستان اسپورت:
هفته چهاردهم لیگ دسته اول – ورزشگاه صنایع دفاع تهران
یکشنبه 26 بهمن 93 – ساعت 14:15
پارسه تهران 2 – صنعت نفت آبادان 3
گل ها:محمد شادکام (6) و  امیرحسین موسی زاده (86) برای پارسه – حسین بغلانی (30) جهانگیر عسکری (65) و طالب ریکانی (3+90) برای صنعت نفت
داور: سعید بخشی زاده
کمک داوران: میریعقوب حجتی و امیر مبشر

پارسه تهران: حمید نشاط جو، حامد مزینی، علیرضا افضلی، محسن برزکار، مجتبی ممشلی، محمداسماعیل نظری، سعید مرادی، علی قربانی، محمد شادکام، امیرحسین موسی زاده و سجاد عاشوری.
سرمربی: سلمان تاجدار

صنعت نفت آبادان: حسن هوری، محمدرضا پورمحمد، حسین بغلانی، اسماعیل علی‌شیرازی، مرتضی غلامعلی‌تبار، عباس مرداسی، محمود داری‌زاده، محسن ربیع‌خواه، محمد زبیر نیک‌نفس، رحیم زهیوی و جهانگیر عسگری.
سرمربی: کارلوس مانوئل

خلاصه بازی:
صنعت نفت آبادان در روزی که مس رفسنجان شکست خورد، با کسب یک پیروزی ارزشمند در خانه پارسه تهران به یک امتیازی صدرنشین رسید.

زردپوشان در شرایطی به این پیروزی ارزشمند دست یافتند که پس از دریافت گل اول و قبل از به ثمر رسیدن گل حسین بغلانی در دقیقه 30 نیمه نخست، اسماعیل شیرازی و محمدزبیر نیک نفس را به فاصله دو دقیقه به دلیل مصدومیت از دست دادند ولی این دو اتفاق هم مانع از پیروزی زردپوشان نشد.

نفتی ها که با گل بغلانی موفق به جبران گل زودهنگام شادکام شده بودند، در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند. بازیکنان نفت در این نیمه ابتدا پیش افتادند و سپس گل مساوی را دریافت کردند اما در نهایت و در میان فشار دقایق پایانی تیم پارسه برای زدن گل سوم، این تیم صنعت نفت بود که در یک ضدحمله سریع توسط طالب ریکانی به یک گل باارزش رسید و با سه امتیاز به خانه برگشت.

شرح گل ها:
1-0 (پارسه): محمد شادکام در پی پاس عمقی علی قربانی از قلب دفاع نفت فرار کرد و در حالت تک به تک گل اول پارسه را زد.

1-1 (صنعت نفت): ارسال ضربه کرنر بازیکنان صنعت نفت با ضربه حسن بغلانی و برخورد توپ به بدن یکی از بازیکنان پارسه تبدیل به گل مساوی شد.

1-2 (صنعت نفت): جهانگیر عسکری از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه پارسه را گشود تا شادی را به اردوی تیم نفت بیاورد.

2-2 (پارسه): در پی پرتاب یک اوت بلند به محوطه جریمه صنعت نفتف امیرحسین موسی زاده از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و گل دوم پارسه را زد.

2-3 (صنعت نفت): در حالی که همه بازیکنان پارسه در زمین صنعت نفت حضور داشتند و برای زدن گل پیروزی تلاش می کردند، طالب ریکانی از یک ضدحمله سریع نهایت استفاده را کرد و با فرار دیدنی و ضربه تمام کننده نتیجه را سه بر دو کرد تا صنعت نفت با پیروزی از میدان خارج شود.




پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها