به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

حیدری: امتیاز استقلال به هفت‌تپه واگذار می‌شود

حیدری: امتیاز استقلال به هفت‌تپه واگذار می‌شود

 خوزستان اسپورت- مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باشگاه استقلال خوزستان ظرف چند روز آینده واگذار می‌شود روز گذشته جلسه‌ای با حضور استاندار، هیات مدیره باشگاه و ... داشتیم. هیأت مدیره قبلا برای واگذاری باشگاه مصوبه داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، افشین حیدری در گفت وگو با فارس در مورد بحث مالکیت باشگاه استقلال خوزستان و جلسه‌ای که روز گذشته در همین رابطه برگزار شده است، گفت: باشگاه استقلال خوزستان ظرف چند روز آینده واگذار می‌شود روز گذشته جلسه‌ای با حضور استاندار، هیات مدیره باشگاه و ... داشتیم. هیأت مدیره قبلا برای واگذاری باشگاه مصوبه داده است. هیأت مدیره شرکت گروه ملی مصوبه‌ای تحت این مطلب که اگر کسی متقاضی خرید باشگاه بود این اقدام صورت بگیرد. دیروز خدمت شریعتی استاندار خوزستان بودیم و قرار شد با توجه به مشکلات گروه ملی استقلال خوزستان به بخش خصوصی واگذار شود. چند بار این مسئله را آگهی کردیم که کسی خریدار نبود اما اینبار شرکت کشت‌وصنعت هفت تپه متقاضی گرفتن باشگاه است.

وی در مورد اینکه آیا اسپانسر فعلی تیم قصد خرید باشگاه را دارد، تصریح کرد: بله همینطور است.

حیدری در رابطه با اینکه آیا او مسئولیت واگذاری باشگاه استقلال خوزستان را بر عهده دارد، عنوان کرد:  بله روند واگذاری در حال انجام است و این کار صورت می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا او عضو هیأت مدیره خواهد شد، گفت: خیرمن الان عضو هیأت مدیره نیستم و تنها به واسطه وظیفه ذاتی مدیر کل ورزش و اینکه نمی‌توانستیم باشگاه را به حال خودش رها کنیم برای رتق و فتق امور اقدامات لازم را انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه قبل از شروع فصل استقلال خوزستان شرایط خوبی نداشت، عنوان کرد: اگر تیم را در آن مقطع رها می‌کردیم زمین می‌خوردند.

مدیر کل ورزش و جوانان در رابطه با اینکه چه زمانی بحث واگذاری قطعی می‌شود، گفت: ظرف یکی دو هفته آینده این مسئله قطعی می‌شود.

وی در مورد اینکه دیگر باشگاه مشکل مالی نخواهد داشت، اظهار داشت: این باشگاه اصلا مشکل مالی ندارد. استقلال خوزستان هیچ مشکل مالی ندارد. بحث مالکیت هم به زودی مشخص می‌شود. سال قبل هم که تیم تحت مدیریت گروه ملی بود تمام اعتبار را من  و شخص استاندار گرفتیم و اجازه ندادیم باشگاه لنگ بماند.

حیدری در مورد شکست سنگین 6 بر صفر استقلال خوزستان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: شکست سنگین مقابل ذوب آهن اتفاقی بود که در فوتبال رخ می‌دهد. تیمی که مقابل استقلال به تساوی می‌رسد، تراکتورسازی را شکست می‌دهد و مقابل پدیده آن نمایش خوب را دارد یک روز هم به این شکل متحمل شکست می‌شود. یک روز برزیل هم مقابل 100 هزار هوادار متحمل شکست سنگین هفت بر یک شد، مهم این است که ادامه راه به چه شکلی خواهد بود. با عبدالله ویسی و کادر فنی اش صحبت لازم را داشتیم و ان شاءالله وضعیت این تیم خوب خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
1
1
کشت وصنعت اگر داره چرا پول کارگرانش رو نمیده؟ مطمئن باشید کشت وصنعت بعداز چندماه پشیمون میشه وباز همین آش وهمین کاسست. آخرش این اس صنعتی منحل میشه. والا،بالله ما هم دوستش داریم ولی خداییش برای تیمهای جدید بایستی زیرساختها هم فراهم باشه. تیمهای پرهوادار به زور اسپانسر پیدامیکنن چه برسه به این اس صنعتی که رو هم 100 هوادار نداره.
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
2
اسپانسر استقلال خوزستان بایستی یک شرکت و کارخانه محکم و قوی باشد والا شرکت نیشکر هفت تپه توانایی. بار مالی این تیم را ندارد. تا چند سال پیش نیشکر هفت تپه تیم فوتبالی در لیگ استان داشت حالا این تیم کجاست؟
به نظرم استقلال خوزستان اگه زیر نظر شرکت های تابعه سپاه برود خیلی بهتر و باثبات تر است مانند استقلال اهواز که در دهه 70 زیر نظر سپاسد اداره میشد
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
2
وضع مالی کشت و صنعت هفت تپه بدتر از گروه ملی است و این انتقال اشتباه محض میباشد.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
2
هفت تپه که‌خودش پول‌نداره وگرنه پول کارگراشو‌ می داد
پیام
|
United States of America
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
1
با سلام
انتقال تیم به کشت و صنعت هفت تپه کاری بسیار اشتباه است ،زیرا این شرکت بسیار مشکل مالی دارد،تا جایی که اطلاع داریم این شرکت چندماه است حقوق پرسنلش رو پرداخت نکرده است حتی پول تسویه حساب بازنشستگی پرسنلش رو هم پرداخت نکرده است.
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت زنده باد استقلال واقعی و ۷۰ ساله اهواز اهواز خوزستان فقط و فقط یک استقلال دارد....استقلال واقعی و ۷۰ ساله اهواز
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت زنده باد استقلال واقعی و ۷۰ ساله اهواز اهواز خوزستان فقط و فقط یک استقلال دارد.... استقلال واقعی و ۷۰ ساله اهواز
شاهرخ
|
Iraq
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
خسته نباشید.هنر کردین.اگه راست میگفتین به زور هم که شده بود واگذارش میکردین به شرکت فولاد اکسین یا ملی حفاری یا لوله سازی که ثروتمند هستن نه به هفت تپه
فریدون قنبری
|
United States of America
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
1
ممنون آقای حیدری عزیز....ایکاش مابقی مدیران کمی اینگونه دلسوز بودند آنوقت همه شاهد جشن قهرمانی مکرر درهمه رشته ها بخصوص فوتبال که با آن زندگی میکنیم ...اگر مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان تنها اندکی مانند شما بود ما چقدر افتخار میکردیم ...حیف ا زاین همه جوانان با غیرت واستعداد که بخاطر دشمنی مدیریت آنهم درلباس دوست نابود مبشوند..حبف..حیف ..حیف
شوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
0
سلاو و ادب
اتفاقا خیلی کار شایسته ای است
خیلی وقته منطقه شمال خوزستان از سطح اول فوتبال دور بوده و با این همه صنایع کشاورزی در منطقه شمال چنین تیمی نیاز بوده وهست وخواهد بود
امیدواریم سایر شرکت ها ی منطقه از ورزش حمایت کنن
که منطقه شوش و هفتپه واطراف استعداد زیادی در فوتبال دارن وثابت ده هست
افشارحیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
0
جناب مدیر کل کجا شماو استاندار مشکلات باشگاه رو درست کردین شما فقط مشکلات تیم بزرگسالان رو درست کردینه برید تیمهای پایه رو ببینید شماکه ادعاتون میشه باید به زیرساخت نیز رسید، پول بازیکنان و کادرهای پایه رو اصلا ندادین فقط یماه پیش حقوق دوسال پیش کادرهارو دادن حقوق دوسال پیش بازیکنارو هم که ندادن متاسفانه بازیکنای تیمهای پایه بازیکنایی هستن از قشر ضعیف جامعه همینطور کادرها. کل حقوق و مزایا تیمهای پایه ۱۵۰ میلیون نمیشه یعنی به اندازه یه بازیکن که حتی شاید کل فصل بازی نکنه و کنار تیمی باشه ولی متاسفانه کجاست وجدان.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها