به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

بدرلو: بازیکنان فولاد دوندگی لازم را نداشتند

کریم عزیزنژاد
فولاد خوزستان در روزی که حمایت بیش از 30 هزار تماشاگر را با خود داشت، با یک گل مغلوب سپاهان شد.
مهدی بدرلو که در بازی با سپاهان ابتدا به عنوان مدافع به میدان رفت و سپس به خط میانی منتقل شد، در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره این دیدار و دلایل باخت فولاد صحبت کرد.
مصاحبه بدرلو با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

بچه ها دوندگی لازم را نداشتند
کادر فنی همه صحبت های لازم را با بچه ها انجام داده بودند تا یک بازی زیبا  همراه با کسب نتیجه داشته باشیم اما متأسفانه روز جمعه روز بد فولاد بود. من فکر می کنم بچه ها در این مسابقه دوندگی لازم را نداشتند. نمی خواهم مسئله گرد و غبار اهواز و نداشتن تمرینات کافی را بهانه قرار بدهم اما به هر حال این مسئله بی تأثیر نبود. قرار بود از ابتدا به دروازه سپاهان فشار بیاوریم که این اتفاق نیفتاد.

در لیگ ایران همه دفاع می کنند
در لیگ ایران هر تیمی گل بزند سریع به لاک دفاعی می رود، به خصوص اگر آن تیم در اهواز برابر تیم فولاد بازی کند. شما ببینید تیم سپاهان فقط یک موقعیت مسلم گلزنی داشت و برنده بازی شد. تیم ما در این دیدار فرصت های گل بیشتری را خلق کرد اما بخت با ما یار نبود و هر چه زدیم به در بسته خورد.

فرکی برای فولاد زحمت کشید
فکر نمی کنم که تشویق شدن فرکی قبل از بازی، دلیل اصلی کاهش استرس بازیکنان سپاهان و سوار شدن آن ها بر جریان بازی در نیمه اول باشد. من گفتم که روز جمعه روز بد ما بود و به همین دلیل بازنده شدیم. به هر حال فرکی دو سال برای فولاد زحمت کشیده بود و از سوی تماشاگران تشویق شد.

سایپا در نیم فصل دوم بیشتر گل خورده
بازی سختی مقابل سایپا داریم اما انشاءالله بتوانیم تیم سایپا را شکست بدهیم. سایپا در نیم فصل اول گل های کمتری دریافت کرده بود اما آمار گل های خورده این تیم در نیم فصل دوم نشان می دهد که می توانیم روی گل زدن به سایپا برنامه ریزی داشته باشیم و می رویم تا سه امتیاز را بگیریم.

بیشتر از پارسال امتیاز گرفتیم
درست است که بازی حساسی را به سپاهان باخته ایم ولی من به آینده تیم امیدوارم. ما اکنون 37 امتیاز داریم در حالی که سال قبل در پایان هفته بیستم، کمتر از این تعداد امتیاز داشتیم. انشاءالله با گرفتن امتیازات لازم در مقابل سایپا در جمع مدعیان قهرمانی باقی بمانیم.

هواداران سنگ تمام گذاشتند
با وجودی که بازی را باختیم، تماشاگران خوزستانی اقدام به تشویق تیم فولاد در پایان مسابقه کردند و جا دارد از همه آن ها تشکر کنم. امیدوارم با پیروزی در بازی بعدی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

بدرلو: بازیکنان فولاد دوندگی لازم را نداشتند


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
3
ما فکر کردیم مسلمان بازی کن خوبیه این همه اسم در کرده بابا این که هیچ کاری نمی کنه فقط تو زمین حضور فیزیکی داره
jafar
|
Switzerland
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
3
با احترام به نظر اقای بدرلو به عنوان یک هوادار معتقدم یک تیم می تواند کمتر بدود ولی در عوض توپ را درست بگرداند . بازیکنان فولاد تمرکز حواس نداشتند به همین دلیل اکثر پاس ها اشتباه و به نوعی ما برای سپاهان بازی میکردیم . دلائلش زیاده : ارنج نامناسب =سردرگمی تاکتیکی ؛ استرس بی مورد و..... فولاد جهت قهرمانی باید اعتماد به نفس داشته و به خود باوری برسد ما بازیهای سخت را پشت سر گذاشته و امتیازات خوبی بدست اورده ایم .اگر در بازی های باقیمانده با تمرکز بازی کنیم پیروزیم و در نهایت قهرمان خواهیم شد.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
0
1
مسلمان بازیکن خوبیه واقعا خوب بازیسازی میکنه ولی اگه موفق نبوده دلیلش یک چیزه
و اون عدم مدیریت این بازیکن و آقای قاضی هست
که همش تو مرخصی هستن و با تیم تمرین نمیکنن بازیکنی که تمرین نمیکنه انتظار بیش از این ازش نمیره
نباید این بازیکنا به مرخصی برن وقتی تیم تمرین داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها