به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

روشنایی: از کادر فنی حمایت می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اینکه بازیکنان ما در طول بازی از زمین اخراج می‌شوند به یکی از معضلات تیم تبدیل شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی در مورد شکست دو بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی خوبی انجام دادیم اگر بخواهیم باز هم به داور اعتراض کنیم شاید برخی بگویند ما دائم به داوری اعتراض می‌کنیم ولی در یکی از صحنه‌ها پنالتی‌ اتفاق افتاد که داور از آن چشم‌پوشی کرد.

وی افزود: پس از اینکه گل تساوی را به ثمر رساندیم خطای هندی اتفاق افتاد که داور آن را خطا اعلام نکرد و ما را از یک ضربه پنالتی محروم کرد. در نهایت هم در دقایق آخر گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

سرپرست استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید دست بازیکن ذوب‌آهن هنگام برخورد توپ بسته بوده است اظهار داشت: شما به این صحنه نگاه کنید. او با ضربه دست مسیر توپ را تغییر داد و این کار بدون شک خطا بود.

روشنایی در رابطه با اینکه استقلال خوزستان در نیمه اول چندان خوب بازی نکرد گفت: در نیمه اول بازی خوبی نکردیم اما در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد و مستحق قبول شکست نبودیم. امیدوارم در دیدار بعدی مقابل ملوان پیروز شویم. این مسابقه 6 امتیازی است و با کسب پیروزی در آن می‌توانیم به وضعیت‌مان سر و سامان دهیم.

وی در رابطه با وضعیت کادر فنی اظهار داشت: باشگاه حمایت کاملی از کادر فنی می‌کند و ما با تمرکز روی مسابقات کارمان را ادامه می‌دهیم.

سرپرست استقلال خوزستان در رابطه با اینکه بازیکنان این تیم بیش از حد اخراج می‌شوند گفت: در این قضیه خودمان هم مانده‌ایم که چه کاری باید انجام دهیم. در هر مسابقه یکی دو بازیکن‌مان را نداریم. این اخراج‌ها برای ما معضل شده و به تیم ما ضربه می‌زند. بازیکنان ما در لیگ برتر حضور دارند و باید این درک را داشته باشند که باشگاه چه شرایط حساسی دارد. امیدوارم این درک در بازیکنان ما به وجود بیاید تا دیگر از این مسئله ضربه نخوریم.

وی در مورد اینکه روح‌الله سیف‌اللهی تا به حال 10 کارت زرد گرفته و چندین بار از زمین اخراج‌ شده است، خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم چه چیزی باید بگوییم. با این بازیکن قبلا برخورد کرده‌ایم اما نمی‌دانیم چرا این اتفاق می‌افتد. خود او هم از این مسئله متعجب است. به هر حال باید برای این مسئله راهکاری در نظر بگیریم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها