به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

اولین بازی ساسان مقابل فولاد خوزستان

اولین بازی ساسان مقابل فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- ساسان انصاری برای نخستین بار مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان پس از حذف شدن از گردونه رقابت‌های جام حذفی ایران آماده‌ی دیدار هفته‌ی ششم می‌شوند، دیداری که پنجشنبه شب هفته جاری در استادیوم غدیر اهواز برگزار می‌شود.

ساسان انصاری، مهاجم 26 ساله نورآبادی که در نقل‌وانتقالات تابستانی از فولاد خوزستان به سپاهان اصفهان انتقال یافت، در صورت صلاحدید زلاتکو کرانچار، فرصت انجام اولین بازی مقابل تیم سابقش را در مسابقه پنجشنبه شب پیدا خواهد کرد.

این بازیکن که شش فصل در لیگ برتر با لباس فولاد خوزستان به میدان رفت و در لیگ شانزدهم با زدن 16 گل بهترین گلزن فولادی‌ها در فصل گذشته لقب گرفت، سال پیش در مقطعی کوتاه به پرسپولیس رفت اما در بازی بین پرسپولیس و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی، فرصت بازی مقابل تیم سابقش را پیدا نکرد و از روی نیمکت نظاره‌گر آن مسابقه بود.

این بار اما به نظر می‌رسد که ساسان انصاری فرصت انجام اولین بازی مقابل فولاد خوزستان را پیدا خواهد کرد و مقابل همبازیان سابقش به میدان می‌رود.

ابوالحسن جعفری مدافع راست تیم سپاهان اصفهان، دیگر بازیکن این تیم است که بازی با پیراهن فولاد خوزستان را در سوابق ورزشی‌اش دارد. جعفری با لباس سپاهان، ملوان و پدیده مقابل فولاد خوزستان بازی کرده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
1
2
امیدوارم فولاد با خفت تمام شکست بخوره تا از شر اژدری وباندش راحت بشیم. والسلام.
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
1
1
خداييش فكر كردين كي بود كه سال قبل با گلهاش نگذاشت فولاد سقوط كنه؟ ولي اژدري ردش كرد تا بره سپاهان.
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
اقای فولاد شهر اهواز ..حقو بهت میدم من خودمم از فولاد قطع امید کردم ...ولی فولاد بره دسته یک هم اژدری نمیره .بره هم یکی بدترش میاد ...چون یه عده مسوولان مهمتر شرکت فولاد نمیخان فولاد نتیجه بگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها