به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

پورموسوی: اجازه نمی‌دهیم تیم را وارد حاشیه کنند

پورموسوی: اجازه نمی‌دهیم تیم را وارد حاشیه کنند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: یک عده از هواداران از جایی خط می‌گیرند تا جو تیم را متشنج کنند اما اجازه نمی‌دهیم که تیم را وارد حاشیه کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای در اطراف تیم هستند که هدفشان موفقیت فولاد نبوده و برد و باخت تیم برایشان مهم نیست و به خوبی اطلاع داریم که از طریق تحریک هواداران سعی دارند اهدافشان را در تیم پیاده کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که تا کنون از 5 بازی گذشته خود در لیگ نتایج نسبتا خوبی کسب کردیم افزود: به طور یقین مورد حمایت باشگاه و هیات مدیره و به ویژه هواداران هستم و آن عده که برای رفتن من برنامه ریزی می‌کنند به پوچی می‌خورند.

وی در ادامه به بازی با پیکان در هفته پنجم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: بعد از بازی با پیکان یک سوء تفاهم مبنی بر این که عده‌ای از بازیکنان کم‌کاری می‌کنند بین باشگاه و هواداران پیش آمد و آن‌ها نسبت به عملکرد بازیکنان گله داشتند که جلسه‌ای در این خصوص گرفته شد و مشکل برطرف شد.

پورموسوی به عملکرد تیم و شرایط جسمانی بازیکنان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اضافه شدن تمام مصدومان به ترکیب تیم شرایط خوبی داریم اما از لحاظ جسمانی و هماهنگی بین بازیکنان به کار بیشتری نیاز داریم.

وی گفت: با اضافه شدن شیرزادی، زهیوی، گلزاری و زلیکانی قطعا تیم ما تقویت می‌شود و در آینده شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی در خصوص بازی تیمش مقابل ایرانجوان بوشهر در جام حذفی هم گفت: رقابت‌های جام حذفی یک شانس خوب برای همه تیم‌ها است زیرا با تعداد بازی کم می‌توانند جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنند لذا ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم و انگیزه بالایی در این مسابقات داریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که تیم ایرانجوان تقریبا شرایطی همچون ما دارد افزود: این تیم در شروع لیگ دسته یک نتیجه خوبی کسب نکرده اما از بازی قبلی خود در تبریز یک امتیاز خوب کسب کرده است و مطمئنا با تمام توان مقابل ما حاضر می‌شود.

وی با اشاره به این که جام حذفی در واقع جام شگفتی‌ها است افزود: ما نیز همچون دیگر تیم‌ها در جام حذفی با برنامه ظاهر می‌شویم و سعی می‌کنیم هیچ حریفی را دست کم نگیریم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
5
با لطف دار و دسته اژدری فولاد مدتهاس که توی حاشیه هست و کار از جلوگیری گذشته الان بایست بفکر درمان باشید
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
3
سید تمرکزت روی امور فنی باشه ماهم خدمت اون افراد میرسیم وخوب میدونیم از کی نخ میگیرن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
2
من نمی دانم این افراد کی هستند که هر که از باشگاه فولاد از مدیریت تا جدیدا جناب پورموسوی پیدا میشه کم کاری مدیریتی را به حساب این دوستان می نویسند واقعا آیا ضعفائی که ما هواداران نگون بخت خوزستانی می بینیم را شما نمی بینید 4 سال گذشته همش از درد کمبود و یا بهتر بگم نبود مهاجم می نالیم آخه یکی پیدا نمی شه تو خوزستان یه مهاجم درست و حسابی پرورش بده بعد عرضه نگه داشتنشو داشته باشه یا فقط انتظار بی خود و تعریفات بیجا از فوتبال خوزستان بعنوان بازی تهاجمی داریم
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
2
سید برای شما احترام قائلم اماشما به جای این حرفهای حاشیه ایی دنبال برطرف کردن ضعفهای فاحش تیم باش. هرکسی که به اندازه ایی ازفوتبال سر در بیاره می تواند تشخیص بدهد که نقاط ضعف تیم کجاست درعجبم که تا الان ازاین وضعیت ابراز رضایت می کنید وامید به روزهای خوش می دهید درحالیکه چندین بازیکن مصدوم یا بی کیفیت راجذب کردید و در پست هایی هم کمبود بازیکن طراز اول دارید. ظاهرا توهم فانتزی مدیریت باشگاه به شما هم سرایت کرده است کدام دشمن وکدام بدخواه؟؟ کارهای مدیریت و سکوت مربیان در مقطعهای مختلف دراین سه ساله که همگی برای حفظ صندلی بوده وهیچ توجهی به خواسته های به حق مردم که همان داشتن فولاد قوی واحیای آن بود وعدم توجه به این امر باعث شده است که برخی هواداران احیانا واکنشهایی درپیش بگیرند ولی درکل غایت همگی این افراداحقاق آن مهم یعنی احیای فولادبزرگ است وبدانید در فولاد حداقل ازناحیه هواداران بدخواه وجود ندارد اما از ناحیه قیمومت تیم بنابه سوابق متعدد که برای همگان روشده از مدیریت وتاآن سرمربی که می دانست ولی برای حفظ جایگاه خودروزه سکوت گرفت قابل تامل و شک برانگیز است. بنابراین خود را برابر هواداران قرار ندهید وبه فکر ضعفهای فاحش تیم باشید. ومن الله التوفیق.
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
2
مرد حسابی فولاد تو حاشیه و بی مدیریتی غرق شده. حالا شدی شاطرمحل... حیف
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
1
2
آیا زمان اسکو هم هواداران خط میگرفتند؟ آیا زمان نعیم هم خط میگرفتند؟ چرا دارید افکارعمومی رو با این تهمتهای ناروا منحرف میکنید؟ چرا بجای حل مساله میخواهید صورت مساله رو پاک کنید؟ شرم برشما باد و بر این اژدری ملعون که هرجور اون رو پرتاپ کنیم رو چهاردست وپا میفته زمین ! اقای پورموسوی ! کاملا واضحه که توافقاتی پشت پرده انجام دادید که چشمانتان بر عیبهای فولاد آگاهانه بسته شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
1
1
منظور پورموسوی از عده ای افراد که خط میدن به هواداران باند اژدری زاده است بعضی دوستان برداشت اشتباه کردن. ببینید پورموسوی گفته مورد حمات هیات مدیره و هواداران هستم نگفته مورد حمایت اژدری زاده هستم
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
1
قطعا کسی که در را برای حاشیه سازان باز کرد شخص پورموسوی است. هیچ فرد آگاه و آینده نگری بازیکن مصدوم نمی گیرد تا بعدا در طول یک فصل لیگ از آنها استفاده کند. 4 هفته دیگه با 8 یا 11 امتیاز چه بهانه ای دارید ؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
0
مربی فولاد بهتره تلاش کنه تیم توی زمین نتیجه بگیره تا حرف و حدیثها و اعتراضات ازبین بره تیم وقتی خوب بازی کنه و جنگنده باشه نتیجه هم حاصل میشه
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
0
تمام این اتفاقات پشت پردش کسی نیست جز اقای ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
0
اقای پورموسوی شما به مسائل فنی تمرکز کن انشالا مشکلات حل میشه. این لیدرهایی که با شما درگیر شدن پارسال به سعداوی فحاشی کردن و پریسال به اسکوچیچ. اون اقایی که اینا رو تغذیه میکنه و خودت خوب میشناسیش 3 ساله تلاش میکنه مربی خودشو بیاره و اگه جای شما مربی خارجی یا هر مربی دیگه بود بازم اینا بهش گیر میدادن تا بالاخره یه روزی مربی خودشونو بیارن و فولادو به فساد بکشن ولی هوادار فولاد آگاهه واگر شما هم از فولاد بری اجازه نمیدیم اون مربی و اون باند متقلب و فاسد فولادو بدست بگیرن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها