به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

باشگاه نفت با هفت بازیکن قرارداد امضا کرد

خوزستان اسپورت- تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای فصل جدید لگ برتر بسکتبال با هفت بازیکن قرارداد امضا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران برای حضور در فصل جدید این مسابقات وارد بازار نقل‌وانتقالات شده و با هفت بازیکن قرارداد بسته است.

نفتی‌های آبادان قراردادهای سه بازیکن فصل گذشته به اسامی محمدرضا اکبری، محمد حسن‌زاده و فرید اصلانی را برای یک سال دیگر تمدید کرده و چهار بازیکن جدید هم به خدمت گرفتند.

استیو برت، گارد رأس 33 ساله آمریکایی - اوکراینی که سابقه بازی در کشورهای چین، لبنان، پورتوریکو و یونان را داشته است، خرید خارجی نفت آبادان در فصل جدید است.

آبادانی‌ها همچنین سه بازیکن شناخته شده دارای سابقه ملی به اسامی محمد جمشیدی، مهرداد آتشی و آرمان زنگنه را از تیم پتروشیمی بندرامام به خدمت گرفتند. جمشیدی و آتشی سابقه بازی در نفت آبادان را داشته‌اند، آرمان زنگنه هم مدتی را به‌دلیل آسیب‌دیدگی رباط صلیبی از میادین دور بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
جعفرمعاوی
|
United States of America
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
این بسکتبال چه سودی برای ماداره وقتی تمام بازیکنهاغیربومی هستن ماداریم برای غیربومیهاتیمداری میکنیم ودرعمل این نوع نگرش به بسکتبال هیچ سودی برای خوزستان نداره واقعامتاسفم برای مدیرانی که برای بسکتبال پول نجومی خرج میکنن بنظرم اگه این پولهاصرف ورزش استان بشه خیلی سنگینتریم
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
متاسفم برای مدیران که پول نفت را صرف خرید بازیکنان

خارجی پیر و در مرز بازنشستگی می کنند بهتر نیست

بجای آن به فکر بازیکن سازی و کشف استعداد ها

باشند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها