به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

تقاضای باشگاه صنعت نفت از هواداران

تقاضای باشگاه صنعت نفت از هواداران

خوزستان اسپورت- باشگاه صنعت نفت آبادان از هوادارانش خواست که در مسابقات خانگی از شعار دادن علیه عوامل اجرایی مسابقات خودداری کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای صادره درخصوص تیم‌های لیگ برتری، تیم صنعت نفت آبادان را به‌دلیل شعار دادن هوادارانش علیه داور مسابقه این تیم مقابل ذوی آهن اصفهان، به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

در همرن راستا، باشگاه صنعت نفت آبادان با انتشار مطلبی از هوادارانش خواست که در مسابقات خانگی از شعار دادن علیه عوامل اجرایی مسابقات خودداری کنند. در این مطلب آمده است:

«کمیته انضباطی صنعت نفت آبادان را به دلیل شعار تماشاگرانش علیه داور در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان، به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.»

این قسمتی از بدنه‌ی خبری بود که می‌تواند به مثابه زنگ خطری برای هواداران تیم فوتبال صنعت نفت باشد.

ضمن تایید تضییع حق مطلق هوادار تیم فوتبال صنعت نفت و آسیب دیدن این تیم از اشتباهات چندباره داوری در 5 هفته نخست لیگ برتر، نباید یادمان برود که فراز کمالوند و زردهای فوتبال آبادان امسال ویژه‌تر از هر لیگی روی «دل و حنجره» سکونشینان تختی آبادان حساب باز کرده‌اند.

بی‌تردید و به شکل ماورایی دعای خیر هزاران دل‌پاکِ دوست‌دارِ صنعت نفت بود که در دیدار مقابل ذوب آهن، بدرقه‌ی همت بازیکنان و تفکر کادر فنی شد تا آوردی که در اذهان زودباور برای آبادان تمام شده بود به«بازگشتی بزرگ» تبدیل شود.

بیایید نشان بدهیم که «تک‌صداها»یی که حاوی «بدواژه»‌ها هستند صدای آبادان نیستند؛

 بیایید نشان بدهیم که ما آبادانی‌ها با تمرکز بر پیشینه فرهنگی‌مان تنها و فقط برای تشویق صنعت‌نفت‌مان به ورزشگاه می‌رویم و اعتراضی هم اگر باشد، در چارچوب ادب و عرف شکل می‌گیرد.

بیایید ثابت کنیم که این صدا و این دل تا پایان لیگ برتر کنار صنعت نفتِ فراز است و آبادانی از دیدار خانگی بعدی‌اش نشان می‌دهد که هیچ کنشی امسال توان آن را ندارد که«ما»یی که متشکل از هوادار، مربی، مدیر و بازیکن صنعت نفت است را به «من» تبدیل کند.

 شمایِ هوادار خودِ صنعت نفت هستید؛ بیایید با نشان دادن هویت آبادانی‌مان، صنعت نفت را از ریشه وجودی‌اش -هوادار- محروم نکنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
1
با اینکه از شعار علیه داور بازی ذوب‌آهن پشیمون نیستم اما درست میگن ما باید خودمون رو کنترل کنیم تا محروم نشیم خارج از اینکه خودمون دوسداریم بازی رو ببینیم تیم هم شدیدا بهمون احتیاج داره
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
1
آقای عیسی زاده شما هم بجای سکوت در برابر اینگونه ناداوریها بهتره کمی فعالتر عمل کنید و از حق هوادار و تیمتون دفاع جانانه کنید تا هواداران خودشون مستقیم عمل نکنن . وقتی شما صدای هوادار را در سایتتان بسته اید و نمیخواهید هیچ نظری را بشنوید چگونه انتظار تعامل دارید . اگر میخواهید احترام باشگاه نگه داشته بشه کمی احترام به هوادار بد نیست اگر میخواهید هواداران به توصیه هاتون عمل کنن بهتره فعالانه از ناداوریها گله کنید و اجازه بدید تا امکان نظر از طریق سایت باشگاه برای هواداران فراهم شود . این فاصله باعث جدایی میشود .
سید سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
0
کاملا موافقم اما واقعا شدنی هست یا خیر ؟ چرا چون در زمان بازی واقعا کمتر کسی هست که به اعصابش مصلت باشه به هر حال بیانه باشگاه عالیه یکم صبر و تحملمون زیاد کنیم تا در بازیهای بزرگ محروم نشیم
سلمان بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
0
پس چرا داورانی که حق نفت راضایع کردن جریمه نمیکنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها