به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

رقابت دروازه‌بانان ایرانی و برزیلی در لیگ برتر

رقابت دروازه‌بانان ایرانی و برزیلی در لیگ برتر

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان برزیلی سپاهان اصفهان، تنها دروزاه‌بان لیگ هفدهم بوده که در پنج هفته سپری شده از این مسابقات، دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پنج هفته سپری شده از مسابقات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، تعداد 20 دروازه‌بان در ترکیب 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها به میدان رفته‌اند که شامل 18 دروازه‌بان ایرانی و 2 دروازه بان برزیلی بوده‌اند.

لی اولیویرا دروازه‌بان برزیلی سپاهان که 3 بازی ابتدایی لیگ را به‌دلیل مصدومیت از دست داد، در 2 بازی اخیر تیمش برابر ذوب‌آهن و سپیدرود رشت به میدان رفت و موفق شد 180 دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

اما فرناندو خسوس دروازه‌بان برزیلی گسترش فولاد تبریز که در پانزدهمین دوره لیگ برتر با پیراهن استقلال خوزستان به‌عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ انتخاب شده بود، طی 3 مسابقه‌ای که این فصل برای گسترش فولاد به میدان رفت، از بازیکنان تیم‌های مقابل 7 گل را پذیرفت تا در آخرین مسابقه تیمش نیمکت نشین شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، این در حالیست که 3 نماینده فوتبال خوزستان در هفته‌های سپری شده از لیگ هفدهم تغییری در پست شماره یک تیم‌هایشان انجام نداده‌اند و حامد لک، وحید شیخ‌ویسی و ناصر سالاری به عنوان دروازه‌بانان ثابت در ترکیب تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان به میدان رفته‌اند. شیخ‌ویسی و سالاری هرکدام در 2 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌شان شده‌ و حامد لک کماکان در انتظار ثبت اولن کلین‌شیت است.

در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به جدول عملکرد دروازه‌بانان در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران.

رقابت دروازه‌بانان ایرانی و برزیلی در لیگ برتر
رقابت دروازه‌بانان ایرانی و برزیلی در لیگ برتر

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها