به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

ابراهیم‌زاده: پرچم آبادان را در جام‌جهانی بالا می‌برم

ابراهیم‌زاده: پرچم آبادان را در جام‌جهانی بالا می‌برم

خوزستان اسپورت- مدافع جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با دعوت به تیم ملی، پرچم آبادان را در جام جهانی بالا می‌برم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، مسعود ابرهیم‌زاده اظهار کرد: از ابتدای فصل دوست داشتم که پیراهن تیم صنعت نفت آبادان را بر تن کنم که این انتقال بعد از پایان هفته پنجم محقق شد.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم انتخاب بسیار خوبی داشتم و به جایی آمدم که مردم آن فوتبال را به خوبی می‌فهمند و با این ورزش زندگی می‌کنند.

مدافع جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این موضوع که امیدوار هستم که با ارائه بازی‌های خوب جواب اعتماد و محبت مردم آبادان را بدهم، بیان کرد: آقای کمالوند برای شکل‌گیری این انتقال زحمت بسیاری کشید و سعی می‌کنم مهره قابل اعتمادی برای این مربی باشم.

وی که سال گذشته بارها توسط کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، بیان کرد: با حمایت تماشاگران آبادانی دوباره ملی‌پوش می‌شوم.

ابراهیم‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: صنعت نفت آبادان لیاقت آن را دارد که بازیکنانش را در لباس ملی ببیند و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا با حضور دوباره در تیم ملی، پرچم آبادان را در جام جهانی روسیه بالا نگه ‌دارم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
1
2
ما فقط بازیکنان متعصب به صنعت نفت را میخواهیم و به آنها احترام میذاریم و قطعا بخاطر زحماتشون دوستشون خواهیم داشت و بنظر می آید ابراهیم زاده را باید محترم و دوست بداریم . ایشالله از همینجا به تیم ملی دعوت خواهی شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
درود بر تو اي تيم هميشه بزرگ و پر افتخار صنعت نفت آبادان و درود بر تمام بازيكناني كه با شناخت افتخارات و بزرگي ات لباست را بر تن كرده اند .
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
خوشحالم از اینکه همه بازیکنان ایرانی میدونن که با آمدن به صنعت نفت کبیر چه پیشرفتی میکنن چقدر سریع دیده میشوند چون هواداران بزرگ وبا عظمتی داره که برای هر بازیکن غنیمته مسعود جان منتظر بازیهای خوبت هستیم چرا که نه حتما میری تیم ملی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها