به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

چرا جهانبخش از لیست نفت کنار گذاشته شد؟

چرا جهانبخش از لیست نفت کنار گذاشته شد؟

خوزستان اسپورت- تکمیل بودن شش سهمیه لیگ برتری صنعت‌نفت آبادان باعث جدایی هافبک جدید این تیم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پیوستن مسعود ابراهیم‌زاده مدافع چپ گسترش فولاد تبریز به صنعت‌نفت آبادان، با جدایی امید جهانبخش از جمع زردپوشان همراه شد. جهانبخش بازیکنی بود که در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل به صنعت‌نفت پیوست و امیدواری زیادی برای درخشش وی در آبادان وجود داشت، اما خیلی زود در مسیر خروج از باشگاه نفت قرار گرفت.

در همین راستا، این سئوال پیش آمده است که چرا در قبال آمدن ابراهیم‌زاده، بازیکنی چون جهانبخش از لیست نفت خارج شد، در حالی که لیست صنعت‌نفت 2 جای خالی داشت؟

دلیل این موضوع، محدودیت‌های آئین‌نامه نقل‌وانتقالات فوتبال کشور است که به هر تیم لیگ برتری فقط اجازه‌ی استخدام شش بازیکن لیگ برتری در نقل‌وانتقالات تابستانی را می‌دهد. تیم صنعت‌نفت قبل از آغاز مسابقات اقدام به جذب شش بازیکن از لیگ برتر کرده بود و برای جذب هر بازیکن دیگری از لیگ برتر الزاماً می‌بایست از بین آن شش بازیکن جدیدی که امسال به این تیم آمده بودند، نام یک نفر را حذف می‌کرد.

علیرضا جهانبخش در واقع به‌همن دلیل از لیست صنعت‌نفت کنار گذاشته شد و امکان حضور همزمان جهانبخش و ابراهیم‌زاده در لیست این تیم وجود نداشت. این موضوع در خصوص خرید بعدی تیم نفت آبادان هم صدق می‌کند و فراز کمالوند برای اضافه کردن محمدامین درویشی مهاجم گسترش فولاد تبریز در نظر دارد که نام فرید بهزادی کریمی را از فهرست تیمش خارج کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
درود بر تيم محبوب ، صنعت نفت بزرگ آبادان ، برزيل خاورميانه ، رنگ محبوب زرد قناري و يا زرد برزيلي
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها