به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

فکری: برای قضاوت درباره لیگ یک هنوز زود است

فکری: برای قضاوت درباره لیگ یک هنوز زود است

خوزستان اسپورت- 3 بازی، 3 پیروزی بدون گل خورده آمار بسیار خوبی است که تیم نفت مسجدسلیمان با هدایت محمود فکری در لیگ دسته اول ثبت کرده و همین نتایج هم باعث شده تا یکی از دو تیم 9 امتیازی صدر جدول باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، آن‌ها در هفته سوم 3 امتیاز با ارزش را در زمین ایرانجوان بوشهر به دست آوردند، اما محمود فکری خوب می‌داند که بازی‌های سخت و روزهای سخت‌تر لیگ یک هنوز از راه نرسیده است. وشاگردان او باید برای حفظ جایگاه‌شان بیشتر از 3 هفته‌ای که گذشت تلاش کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی داده است که در ادامه می‌خوانید.

بازی سختی را در بوشهر با پیروزی پشت سر گذاشتید و جایگاه‌تان را در بالای جدول حفظ کردید.
  ‌همانطور که گفتید بازی بسیار سختی بود. ما در مسجد سلیمان هوای گرمی داریم و رطوبت اذیت‌مان نمی‌کند. اما در بوشهر به خاطر شرایط آب و هوایی و رطوبتش اذیت شدیم. ما با تیمی بازی داشتیم که دو مسابقه قبلی‌اش را واگذار کرده بود و طبیعتا به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کرد. بدون شک همین مساله کار را برای ما سخت‌تر می‌کرد. اما بچه‌های تیم ما فوتبال خوبی را ارائه دادند و فضاها را بستند و مانع نفوذ بازیکنان حریف شدند. در هر دو نیمه ما فرصت‌هایی داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم و در نهایت از یکی از موقعیت‌های‌مان استفاده بردیم و 3 امتیاز بسیار شیرین را کسب کردیم.

به نظر می‌رسد تیم یکدست و خوبی را در اختیار دارید.
 ‌بازیکنان ما از کیفیت بالایی برخورداند. شاید تعدادی از آنها کم نام و نشان باشند اما قابلیت‌های بسیاری دارند. من امیدوارم که همین روند را هم حفظ کنند.

شرایط میلاد میداودی چگونه است؟
 ‌میلاد خیلی خوب و با انگیزه تمرین می‌کند و به عنوان بزرگتر تیم وظایفش را به بهترین شکل انجام می‌دهد. قطعا اگر به لحاظ بدنی هم آماده شود خیلی بیشتر به ما کمک خواهد کرد. میلاد همین که برای ما بزرگی کند کافی است.

قبل از شروع فصل نگران داوری‌ها بودید. داوری‌های این 3 هفته ابتدایی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
 ‌ با اینکه ما در هر 3 بازی به پیروزی رسیدیم اما اگر بخواهم خوشبینانه بگویم 90 درصد داوری‌ها در این 3 هفته به ضرر ما بود و خیلی اذیت شدیم. اگر این اشتباهات دو طرفه باشد قابل تحمل است. به هر حال امیدوارم توجه کمیته داوران به این مساله بیشتر شود تا حقی ناحق نشود.

تیم شما در 3 بازی اخیرش گلی دریافت نکرده است. البته این مساله برای تیمی که یکی از بهترین بازیکنان دفاعی تاریخ فوتبال کشور را به عنوان سرمربی در اختیار دارد خیلی هم غیرطبیعی نیست.
 ‌شما لطف دارید اما واقعیت این است که ما دروازه‌بان‌های خوبی داریم و خط دفاعی‌مان هم خوب بسته شده و در مجموع ساختار دفاعی ما با برنامه پیش می‌رود. ما به هیچ تیمی اجازه نمی‌دهیم که خیلی راحت به دروازه‌مان نزدیک شود. باید همین روند و تمرکز را برای بازی‌های سخت آینده هم حفظ کنیم.

به نظر شما بعد از چند هفته می‌توان درباره عیار واقعی تیم‌ها و مدعی بودن‌شان دقیق‌تر صحبت کرد؟
 ‌ شاید تا نیم فصل باید صبر کنیم. ضمن اینکه بعضی از تیم‌ها در نیم فصل دوم با تقویت نقاط ضعف‌شان امتیازهای از دست رفته را جبران می‌کنند. البته شاید از هفته دهم به بعد بتوان 6-5 تیم را به عنوان مدعی معرفی کرد اما اینکه کدام تیم‌ها صعود می‌کنند شاید در روز آخر مشخص شود.

تیم شما مشکل مالی دارد؟
 ‌بودجه ما برخلاف بعضی از تیم‌ها زیاد نیست. اما همان مقداری که در قرارداد بازیکنان قید می‌شود پرداخت خواهد شد. من فصل گذشته هم اینجا بودم و دیدم که بچه‌ها صددرصد قراردادشان را دریافت کردند. خوشبختانه مدیریت باشگاه حمایت خوبی دارد و پشتیبانی هم به بهترین شکل صورت می‌گیرد. ما هم باید دست به دست هم داده و همین روند را ادامه دهیم.

نمی‌شود با محمود فکری صحبت کرد و از استقلال چیزی نپرسید.
 ‌شاید در این شرایط ما حرفی نزنیم بهتر باشد و فقط آرزو می‌کنیم که هر چه زودتر تیم محبوب‌مان به شرایط ایده‌آلش برگردد.

حتما شنیدید که هیات مدیره دو بازی به علیرضا منصوریان فرصت داده‌اند و اگر نتیجه نگیرد آن وقت تصمیم جدیدی در خصوص کادر فنی‌شان می‌گیرند.
 ‌به نظر من تصمیم درستی نبود. در واقع کارشناسی نبود. آن مجموعه علیرضا منصوریان را خیلی خوب می‌شناسند و از فصل قبل با او کار می‌کنند. حالا اگر به تفکرات فوتبالی او اعتقاد دارند که باید حمایتش کنند آن هم در همه موارد. اما اگر اعتقاد ندارند دیگر بحث مطرح کردن دو بازی اصلا قشنگ نیست.

چرا؟
 ‌ چون همین مساله به کادر فنی استرس وارد می‌کند و به لحاظ روحی فشار ایجاد کرده. حالا اگر در این شرایط استقلال یک بازی را ببرد و یکی را مساوی کند آن وقت حتما می‌خواهند بگویند دو بازی دیگر فرصت می‌دهیم که باز هم تصمیم قشنگی نیست. امیدوارم مدیریت باشگاه تصمیم محکم و قاطعی بگیرد. باور کنید وقتی در خیابان با استقلالی‌ها مواجه می‌شوم به خوبی می‌بینم که آنها از این اتفاقات اذیت می‌شوند و این زیبنده باشگاه بزرگی مثل استقلال با میلیون‌ها هوادار نیست.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها