به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳

گل محمدی: استقلال لایق یک امتیاز بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: این طور نیست که اصلاً به لیگ فکر نکنیم، من خواستم بازیکنان بار روانی احساس نکنند، چون این صحبت‌ها باعث ایجاد فشار روی بازیکنان می‌شود اما ما هم از طریق لیگ به فکر سهمیه آسیایی هستیم و این طور نیست که اصلاً به این مساله فکر نکنیم.

به گزارش ایمنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: از گرفتن این سه امتیاز خوشحال هستیم، با این برد وضعیت ما در جدول بهتر شد و به تیم‌های بالانشین نزدیک شدیم اما ازشکل بازی راضی نیستم چون تمرینات و آنالیزهایی که انجام داده بودیم را خیلی از بازیکنان اجرا نکردند.

وی ادامه داد: حتما از بازیکنان توضیح می‌خواهم که چرا امروز خوب نبودند، البته استقلال تیم خوبی بود و شجاعانه بازی کرد، فکر می‌کنم این تیم حق گرفتن یک امتیاز را داشت. با این حال خوشحالم که هواداران راضی هستند، البته باید نقاط ضعف را پوشش بدهیم و بازی به بازی بهتر شویم.

گل محمدی بیان کرد: در این بازی انتظار پیشرفت داشتیم اما برای من جای سوال است که چرا بازیکنان خوب نبودند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد عدم استقبال خوب تماشاگران و پیش بینی حضور هواداران در شهرآورد هفته بعد گفت: این یک بحث کلی است و فقط مختص به اصفهان نیست، در اکثر ورزشگاههای ایران این مساله وجود دارد، فکر می‌کنم در دو سال اخیر تماشاگران با فوتبال قهر کرده‌اند و عدم استقبال را شاهد هستیم.

وی افزود: مهم ترین دلیل آن کیفیت مسابقات و برنامه ریزی نامناسب است که مردم نمی توانند از اوقات فراغت خود استفاده لازم را ببرند. قسمتی از آن هم به تعطیلات طولانی برمی‌‍گردد ولی فکر می‌کنم در بازی رفت داربی استقبال خوب بود و امیدوارم که هواداران روز جمعه هم از داربی استقبال کنند.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا طبق صحبت‌های قبلی خود از طریق لیگ به فکر کسب سهمیه آسیایی نیست بیان کرد: این طور نیست که اصلاً به لیگ فکر نکنیم، من خواستم بازیکنان بار روانی احساس نکنند، چون این صحبت‌ها باعث ایجاد فشار روی بازیکنان می‌شود اما ما هم از طریق لیگ به فکر سهمیه آسیایی هستیم و این طور نیست که اصلاً به این مساله فکر نکنیم. اما دوست دارم بازیکنان راحت بازی کنند، لذت ببرند و به دنبال پیشرفت باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد کارت‌های زردی که حسن زاده و سانتوس در این بازی گرفتند گفت: فکر می‌کنم داور راحت کارت دارد، کارت سانتوس وقفه آنچنانی ایجاد نکرد، به هر حال تصمیمات داور مورد احترام است، مشکل آنچنانی نبود و خوب سوت زد و بازیکنان هم باید با تمرکز بیشتری بازی می‌کردند، البته جای نگرانی نیست و بازیکنان جوان و با انگیزه ای داریم که می‌توانند جای خالی غایبان را پر کنند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها