به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

تأکید آلفردو کاسیمیرو به آبی‌پوشان استقلال

خوزستان اسپورت- سرمربی جدید تیم استقلال اهواز به بازیکنان این تیم تأکید کرد که نظو و انضباط برای وی در اولویت خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، آلفردو کاسیمیرو سرمربی پرتغالی تیم استقلال اهواز روز گذشته اولین جلسه تمرینی‌اش با این تیم را پشت سر گذاشت و بازیکنان استقلال را در یک بازی درون تیمی محک زد تا با خصوصیات فنی بازیکنان آشنایی بیشتری پیدا کند.

این مربی 68 ساله پرتغالی قبل از آغاز تمرین، دقایقی برای بازیکنان استقلال صحبت کرده و تأکید داشت که نظرم و انضباط برای وی در اولویت خواهد بود.

آلفردو کاسیمیرو خطاب به بازیکنان تیمش گفت: «در خارج از زمین با همه بازیکنان و اعضای تیمم دوست هستم، اما درون زمین چمن با هیچ کس تعارف ندارم. برای داشتن یک تیم خوب، باد نظم و انضباط داشته باشیم. همه بازیکنان باید تابع قوانین تیم باشند. تأخیر یا غیبت غیرموجه در تمرینات را اصلا نمی‌پذیرم و تنبیهات لازم را برای بازیکن در نظر می‌گیرم. برای داشتن یک تیم خوب باید سخت کار کنیم تا کمبود زمان تا شروع مسابقات را جبران کنیم. نام و سابقه بازیکنان ملاک حضور در ترکیب نیست، بلکه عملکرد آن‌ها در تمرینات برای من ملاک است. استقلال اهواز تیم بزرگی است و همه بازیکنان باید تلاش کنند تا برای دفاع از نام این تیم در میدان بجنگند.»

تیم استقلال اهواز طبق هماهنگی انجام شده قرار است که امشب در یک مسابقه تدارکاتی در خرمشهر به دیدار تیم کارون خرمشهر برود و پس از این مسابقه آلفردو کاسیمیرو برای جذب بازیکنان جدید در پست‌های موردنظرش به مسئولان باشگاه اعلام نظر کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سید مهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
1
استقلال اهواز هویت و شناسنامه فوتبال خوزستان
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
1
سلام خدمت دوستان محترم سایت خوزستان اسپورت " نتیجه دیدار کارون خرمشهر واستقلال اهواز را برای ما اعلام کنید، باتشکر
سید مهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
1
متاسفانه 5 بر 1 باخت ولی اشکالی نداره کاسیمیرو داره ضعف بازیکنان می ببینه وچند بازیکن جدید بخدمت می گیره تیم قدرتمندی تشکیل میده خیالتان راحت من که دلم می گه به دسته یک می ریم به امید خدا. ..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها