به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

ابن قاسم: از سربازان فولاد خبری ندارم

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: نمی دانم شرایط بختیار رحمانی، سروش رفیعی و سایر بازیکنان سرباز به چه شکلی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با فارس، در مورد شکست یک بر صفر تیمش در دیدار مقابل سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و توپ و میدان بیشتر در اختیار سپاهان بود. البته در شرایطی که این تیم مالکیت توپ در جریان نیمه اول را در اختیار داشت، موقعیت زیادی روی دروازه ما خلق نکرد و تنها در صحنه‌ای که بازیکن سپاهان ارسال کرد و توپ پس از برخورد با پای مدافع ما مقابل مهدی شریفی افتاد به آنها موقعیت دادیم که همان هم به گل تبدیل شد.

وی افزود: در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد و موقعیت‌های بسیار مناسب‌تری را خلق کردیم و ضربه‌ای که ساسان انصاری زد و به صورت احمدی خورد. ضربه سر انصاری، شوت چاگو و قیچی برگردان اسماعیل شریفات به همراه چند موقعیت دیگر عملکرد بازیکنان ما در نیمه دوم بود که متاسفانه وارد دروازه نشد.

ابن‌قاسم در رابطه با حضور هواداران در ورزشگاه در شرایطی که وضعیت آب و هوایی بسیار نامناسب بود، اظهار داشت: واقعا دست هواداران درد نکند. آنها سنگ تمام گذاشتند و با حضور خود به خوبی از ما حمایت کردند. در مصاحبه‌ای که با صدا و سیمای مرکز استان داشتم گفتم با توجه به اینکه در هفته جاری به خاطر شرایط آب و هوایی تمرینات خوبی انجام ندادیم به حمایت هواداران نیاز داریم که دیدیم هواداران برای ما سنگ تمام گذاشتند. متاسفانه شرمنده هواداران شدیم و بازی را باختیم اما این حضور پرشور جای تقدیر و تشکر دارد.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد رقابت تنگاتنگ تیم‌های بالای جدولی عنوان کرد: فشردگی در صدر جدول بسیار زیاد است و این مسئله نشان می‌دهد تا روز آخر هیچ چیزی مشخص نخواهد شد که این فشردگی در پایین جدول هم وجود دارد و این نشان می‌دهد که فاصله تیم‌ها بسیار کم شده است.

وی در رابطه با استقبال خوبی که در بازگشت از حسین فرکی به اهواز انجام شد، خاطرنشان کرد: مردم استان ما بسیار مهمان‌نواز هستند و قدر کسانی را که برایشان زحمت می‌کشند را می‌دانند. آنها دیروز به خوبی حسین فرکی را تشویق کردند و این جای تقدیر دارد. بنده هم با تهیه گل به هتل سپاهان رفتم و از فرکی استقبال کردم.

ابن‌قاسم در پاسخ به این سؤال که ایوب والی و بختیار رحمانی دو بازیکن محروم فولاد خوزستان در ورزشگاه حاضر شده‌اند و آیا احتمال حل مشکل آنها وجود دارد، گفت: در جریان این مسئله نیستم و نمی‌دانم کار آنها به کجا کشیده است. در یک هفته اخیر با توجه به گردوغبار هوا و بازی سنگینی که داشتیم سرمان شلوغ بود و این مسئله را پیگیری نکردیم. والی که به خاطر دوپینگ محروم است و شرایط رحمانی، سروش رفیعی و سایر بازیکنان سرباز را هم نمی‌دانم به چه شکلی است.

وی در پایان گفت: جا دارد باز هم از هواداران خوب فولاد خوزستان که به خوبی از ما حمایت کردند، تشکر کنم و امیدوارم این حمایت‌ها در دیدارهای آینده هم وجود داشته باشد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
2
چرا همش میگه خبر ندارم؟ مگه نباید خبر داشته باشه؟
تازه تو اون یکی خبر نوشته شده که روزانه چندین مرتبه با سروش رفیعی تماس داره...
مدیر پایگاه با سلام
طبیعی است که سرپرست فولاد جزئیات مربوط به پرونده بازیکنان سرباز را نباید در رسانه ها بیان کند..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها