به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

الهلال از صعود به آسیا باز ماند

جدی ترین رقیب فولاد در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از کسب اولین سهیمه حضور در دوره بعدی این مسابقات باز ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، فینال مسابقات جام حذفی عربستان سعودی، موسوم به جام ولیعهد، جمعه شب در استادیوم ملک فهد ریاض برگزار شد و الهلال سعودی، جدی ترین رقیب آسیایی فولاد، جام قهرمانی را در خانه به تیم الاهلی واگذار کرد.

الهلال در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا تیم معروف شهر بندری جده، با جام قهرمانی ریاض را ترک کند. عمر السومه و معتز هوساوی دو گل وارد دروازه الهلال کردند. تک گل جورجوس ساماراس مهاجم جدید آبی پوشان هم ثمری برای این تیم نداشت.

نواف العابد بازیکن جوان و ملی پوش الهلال در دقیقه 66 یک ضربه پنالتی را هدر داد تا بهترین بخت این تیم برای مساوی کردن بازی از بین برود.

تیم الاهلی جده با فتح جام حذفی (ولی عهد) اولین تیم عربستان سعودی است که مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 میلادی را دریافت کرده و سایر تیم ها باید برای کسب سهمیه در لیگ تلاش کنند.

باخت خانگی الهلال با اعتراض شدید هواداران این تیم همراه شد. این تیم شانس قهرمانی در لیگ را ندارد، جام حذفی را از دست داده و با بدهی های کلان و چند پرونده شکایت به فیفا مواجه شده است.

الهلال روز 26 اسفند در اهواز مهمان تیم فولاد خوزستان خواهد بود. البته اگر ریزگردهای نفس گیر اهواز اجازه برگزاری بازی در ان تاریخ را بدهند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
نويد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
0
تا اون موقع خاك شش نصب ميكنم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها