به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۱۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

شکایت استقلال خوزستان به نتیجه می‌رسد؟

استقلال خوزستان در انتظار نتیجه شکایت

خوزستان اسپورت- کمیته تعیین وضعیت بازیکنان تاکنون رأی مربوط به بازیکنان جدا شده‌ی استقلال خوزستان را صادر نکرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تعدادی از بازیکنان تحت قرارداد باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ هفدهم ضمن فسخ یک‌طرفه‌ی قراردادهایشان به سایر تیم‌ها پیوستند.

همین امر سبب شکایت مسئولان تیم استقلال به مراجع ذیربط به‌ویژه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان شد، اما شکایت استقلالی‌ها تاکنون نتیجه‌ای در پی نداشته و رأی مربوط به این پرونده صادر نشده است.

یعقوب پیری سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در مصاحبه‌ای در خصوص نتیجه پرونده شکایت این باشگاه توضیح می‌دهد: «کمیته تعیین وضعیت باید پاسخگوی این مسئله باشد. نمی‌دانیم وضعیت این بازیکنان به چه شکلی است. آیا قرار است این بازیکنان محروم شوند و جریمه‌ای تعلق می‌گیرد. کمیته تعیین وضیعت به تازگی تشکیل شده  و اصلا پرونده ندارد، آنها می‌توانند خیلی زود به این مسئله رسیدگی کنند اما تا به امروز چیزی اعلام نشده است. حتی به ما اعلام نشده تا یک هفته یا یک ماه دیگر قرار است به این پرونده رسیدگی  شود یا نه.»

وی می‌افزاید: «خواهش ما از روزبه وثوق احمدی و سایر مسئولان مربوطه این است که هر چه زودتر با تعامل باشگاه‌ها به این مسئله رسیدگی شود و تکلیف ما مشخص شود. یا رای به سود ما یا به سود طرف مقابل است. قانون هر چه حکم می کند را اعلام کنند تا تکلیفمان را بدانیم. بازیکنی که با ما قرارداد داشته به باشگاه دیگری منتقل شده و مقابل خودمان به میدان رفته است و هیچ مشکلی به وجود نیامده است.  امیدوارم هر چه زودتر دوستانمان در کمیته تعین وضعیت تکلیف این مسئله را مشخص کنند.»

باید دید که رأی این پرونده چه زمانی صادر خواهد شد و آیا حقی به باشگاه استقلال خوزستان تعلق خواهد گرفت یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
5
مافیای علی دایی
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
5
شما چقدر دلتون خوشه، چند سال پیش فولاد با تراکتور بازی داشت، شیمبا یه گل زد بعد یه حرکت شادی کاملا عادی انجام داد، سریع در عرض یه هفته جلسه برگزار شد و ایشون یه جلسه محروم شد، چرا چون هفته بعدش فولاد با پرسپولیس بازی داشت (هر چند الان به متملقین پرسپولیس برمی خوره و می گن باز هم من گیر دادم به پرسپولیس) ولی الان همون پرسپولیس بازی داشت با تراکتور و ظاهرا منشا یه حرکت انجام داده و طبق معمول به تماشاگرای تراکتور برخورده (تماشاگرای تراکتور کلا وقتی می بازن بهشون بر می خوره مهم نیست چکار کردی) ولی انگار که انگار اتفاقی افتاده یا نیاز هست چیزی بررسی بشه،حالا دوستان استقلالی نشستن منتظر ببینن نتیجه بررسی کمیته چی می شه، حتما یه چیزی میشه، منتظر باشید.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
5
گرفتن حق تو این‌ مملکت‌ گاو‌ نر‌ میخواهد و مرد کهن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها