به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

در حاشیه دیدار فولاد – سپاهان (1)

کریم عزیزنژاد
حساس ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 17:30 در استادیوم الغدیر اهواز آغاز خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، فوتبالدوستان خوزستانی از ظهر امروز به سمت استادیوم حرکت کرده اند تا تیم خوزستانی را در این بازی حساس حمایت کنند.

حاشیه های پیش از شروع بازی فولاد و سپاهان را مرور کنید.

* ترافیک بسیار سنگینی در جاده های منتهی به ورزشگاه حاکم شده و تماشاگران زیادی از ظهر امروز روانه محل انجام مسابقه شده اند.

* با وجودی که تعداد 10 گیشه فروش بلیط برای تماشاگران در نظر گرفته شد ولی ازدحام جمعیت موجب و فشار تماشاگران موجب گردید تا برخی از درهای ورودی استادیوم برای دقایقی به صورت کامل برای تمشاگران باز شود و جمعیت بدون بلیط وارد ورزشگاه شوند.

* نیروی انتظامی پس از کاستن از ازدحام جمعیت و ورود گروهی از تماشاگران بدون خریداری بلیط، بار دیگر کنترل اوضاع را به دست گرفته است.

* پرچم های قرمز و زرد که رنگ لباس تسم فولاد خوزستان است در همه جای ورزشگاه به چشم می خورد.

* خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه شدند. آن تعداد از نمایندگان رسانه های گروهی که قبل از بقیه خبرنگاران به ورزشگاه رسیده بودند مثل همیشه به درب شماره 5 مراجعه کردند ولی به آنان اعلام شد که نمی توانند از این محل وارد شوند. پس از سرگردانی 10 دقیقه ای و هماهنگی های لازم بالاخره مجوز ورود خبرنگاران از درب شماره 5 داده شد.

* در فاصله نیم ساعت مانده به شروع مسابقه حدود دو سوم ورزشگاه به تسخیر علاقمندان فوتبال خوزستان درآمده بود.

* هنگام ورد تیم سپاهان برای گرم کردن، محمد احرام باف مسئول روابط عمومی فولاد که رابطه صمییمانه ای با کادر فنی سال گذشته این تیم دارد، به سمت آن ها دوید و احمد سجادی را در آغوش گرفت.

* تعداد زیادی از تماشاگران با به همراه داشتن ماسک تنفسی به ورزشگاه آمده و با قراردادن ماسک روی صورت هایشان نسبت به شرایط زندگی در خوزستان که با بی توجهی مسئولان مرکزنشین روز به روز سخت تر می شود، اعتراض می کردند.

* ارشاد یوسفی دروازه بان فولاد خوزستان با کسب اجازه از سرمربی و سرپرست تیم فولاد با اتومبیل شخصی خود از هتل فولاد به استادیوم آمد.

* هنگام ورود تیم سپاهان به میدان، حسین فرکی از سوی گروهی از تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
چاچا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
1
0
دویدن احرام باف دیدن داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها