به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

عیسی‌زاده: اشتباه داور زحمات تیم را هدر می‌دهد

عیسی‌زاده: اشتباه داور زحمات تیم را هدر می‌دهد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان به انتقاد از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل سایپا پرداخت و از مسئولان داوری فدراسیون فوتبال خواست در انتخاب‌های‌شان تجدیدنظر کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم درباره شکست 3 بر 2 صنعت نفت آبادان مقابل سایپا، اظهار داشت: بچه‌های ما بازی خوبی انجام دادند و حتی می‌توانستند پیروز این مسابقه هم بشوند، اما در دقایق پایانی دروازه‌مان باز شد. امیدوارم بچه‌ها هفته آینده بتوانند این شکست را جبران کرده و یک سه امتیاز دیگر بگیرند.

وی راجع‌ به اتفاقات داوری این دیدار و اعتراضات فراز کمالوند به عملکرد سیدرضا مهدوی، تصریح کرد: کمالوند کاملاً حق دارد. داور عملاً حق تیم ما را ضایع کرد. بحث ما الان این است که باید نظارتی روی عملکرد داوران وجود داشته باشد. باشگاه‌ها با هزینه‌های بالا، بدبختی و کمبود بودجه کنار می‌آیند و به هر نحوی که هست تیم‌شان را راهی لیگ برتر می‌کنند، اما با یک اشتباه داوری همه زحمات‌شان به هدر می‌رود. خدا می‌داند با این اشتباهات چه ضربات سنگینی به مجموعه‌ها وارد می‌شود. آقایان باید دقت بیشتری به خرج بدهند و در بعضی انتخاب‌ها تجدیدنظر کنند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که آیا این باشگاه برنامه‌ای برای شکایت از داور بازی سایپا - صنعت نفت ندارد، گفت: هم ما و هم فراز کمالوند در زمین مسابقه اعتراض‌مان را انجام دادیم و الان هم اعتراض داریم، اما بحث ما فقط صنعت نفت نیست. متأسفانه هر هفته یک تیم از داوری متضرر می‌شود که این اصلاً خوب نیست.

عیسی‌زاده در مورد روند حرکتی تیم صنعت نفت آبادان و نتایج این تیم در لیگ هفدهم، یادآور شد: خدا را شکر وضعیت تیم خیلی خوب است، اما بچه‌ها هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌اند. من قبلاً هم گفتم و باز هم می‌گویم که صنعت نفتِ واقعی را از هفته‌های پنجم ششم به بعد ببینید. الان انتظارات از تیم نفت بالاست و ما هم تلاش می‌کنیم که بهترین رتبه ممکن را کسب کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
3
باید اعتراض وشکایت کنیم وگرنه هر هفته همین بساطو داریم دایی هم با کمک داور هر هفته موفق میشه حق همه تیمارو بخوره سکوت در مقابل بی عدالتی هرگز این مافیای فوتبال کارش همینه اس اهواز هنوز از یاد مردم نرفته
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
1
سلام با تشكر از زحماتتان بعد از انقلاب شما بهترين مدير باشگاه صنعت نفت بوديد و هستيد دو بار مدير باشگاه شديد تيم را ليگ برتري كرديد و در ليگ برتر هم تيم را نگه داشتيد امسال هم عالي كار كرديد تشكر از زحماتتان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها