به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

یزدی: شفیع زاده پول بدهد صعود می کنیم

داریوش یزدی از مسئولان استان خوزستان و مدیران استقلال اهواز خواست تا از این تیم حمایت مالی کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز اعتقاد دارد که در صورت حمایت مالی این تیم از سوی برادران شفیع زاده و پرداخت مطالبات بازیکنان توسط مالکان باشگاه، تیم استقلال اهواز به لیگ برتر باز خواهد گشت.

داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در مصاحبه با سایت ورزش خوزستان، از آرای کمیته انضباطی در خصوص محرومیت دو مربی و دو بازیکن استقلال اهواز گلایه کرد و گفت: «فعلاً نمی خواهم خیلی درباره آرای کمیته انضباطی صحبت کنم ولی برای من جای تعجب است که کمیته انضباطی اقدام به محرومیت بازیکنان و مربیان تیم ما کرده است.به نظر من یک سری مسائل وجود دارد که باشگاه باید پیگیر آن ها باشد تا مشخص شود بازیکنان استقلال اهواز چه گناهی کرده اند.»

یزدی درباره بازی حساس مقابل نیروی زمینی صدرنشین گروه الف لیگ دسته اول اظهار کرد: «برای این مسابقه از وجود چهار بازیکن اصلی به دلیل محرومیت، مصدومیت و سه اخطاره بودن نمی توانیم استفاده کنیم اما با این وجود تلاش می کنیم تا تیم صدرنشین را شکست دهیم. استقلال اهواز تیم جوان و رو به رشدی است که روند امیدوار کننده ای دارد.»

سرمربی استقلال اهواز پیرامون مشکلات مالی این باشگاه گفت: «استقلال اهواز یک تیم مردمی و پرطرفدار است و به همین دلیل مسئولین استان خوزستان باید به این باشگاه توجه کنند. همچنین انتظار دارم که برادران شفیع زاده مانند سال های گذشته از استقلال اهواز حمایت مالی داشته باشند. این تیم پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد و اگر مطالبات بازیکنان از سوی باشگاه پرداخت شود، قول می دهم که استقلال اهواز به لیگ برتر بازگردد.»


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها