به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

بوعذار به فجرسپاسی می‌رود؟

عباس بوعذار به فجرسپاسی می‌رود؟

خوزستان اسپورت- احتمال پیوستن هافبک جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان به فجرسپاسی شیراز وجود دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عباس بوعذار هافبک فصل پیش تیم نفت تهران که اولین بازیکن ورودی استقلال خوزستان در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ هفدهم بود، تاکنون نتوانسته است قراردادش با این تیم را به‌صورت رسمی در سازمان لیگ ثبت کند و احتمال جدایی زودهنگام وی از جمع آبی‌پوشان افزایش یافته است.

بوعذار در ابتدای پیوستن به استقلال خوزستان با شکایت باشگاه نفت تهران مبنی بر داشتن قرارداد با این تیم مواجه شد و طی روزهای گذشته هم بحث مشمولیت سربازی این بازیکن جدی‌تر از قبل شد.

در صورتی که مشکل مشمولیت سربازی بوعذار برطرف نشود، با توجه به محرومیت تیم تراکتورسازی از جذب بازیکن، احتمال انتقال این هافبک خوزستانی به تیم دسته اولی فجرسپاسی شیراز وجود خواهد داشت.

وضعیت نهایی عباس بوعذار برای فصل جدید فوتبال ایران طی روزهای آینده مشخص خواهد شد و باید دید که این بازیکن در چه تیمی و چه لیگی به فوتبال ادامه خواهد داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
4
الان قشنگ مشخصه که کیا باید برن خدمت کیا نرن، تابلو مشخص به وضعیت خدمت افراد ربطی نداره فقط ظاهرا به دل برخی افراد وابسته است، کاملا مشخصه اگه ایشون نمی اومد سراغ استقلال خوزستان این مشکل هم براش پیش نمی اومد ولی الان ...!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
3
لیگ برتر مال پرسپولیسه درخواست مدیران پرسپولیس‎؛ وام 7میلیاردی بدون بهره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها