به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۱۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

شادکام: اگر مغرور شویم مقابل سایپا ضربه می‌خوریم

شادکام: اگر مغرور شویم مقابل سایپا ضربه می‌خوریم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت آبادان تأکید کرد، اگر بازیکنان این تیم به واسطه پیروزی در بازی هفته اول مقابل استقلال مغرور شوند در دیدار این هفته دچار مشکل خواهند شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمد شادکام در مورد دیدار مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی با استقلال برای ما سخت و حساس بود و شکست دادن این تیم به هیچ عنوان آسان نبود. استقلال جزو تیم‌های خوب و پرستاره ایران محسوب می‌شود و تمام بازیکنان این تیم از کیفیت بالایی برخوردارند. آنها دنبال قهرمانی هستند، ولی توانستیم با انجام یک بازی خوب استقلال را شکست بدهیم. به نظر من در این بازی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری استقلال را شکست بدهیم، ولی متأسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار تیمش برابر سایپا در هفته دوم لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما بازی سختی در پیش داریم. سایپا از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی سود می‌برد. اگر قرار باشد بابت شکست دادن استقلال مغرور باشیم قطعاً در بازی با سایپا تنبیه خواهیم شد. بچه‌های ما به خوبی شرایط را درک می‌کنند و انگیزه زیادی داریم تا در هفته دوم لیگ برتر هم نتیجه بگیریم. البته می‌دانیم که بعد از پیروزی مقابل استقلال کار ما در بازی‌‌های آینده سخت خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال صنعت آبادان در پاسخ به این پرسش که تیمش در فصل جاری به دنبال چه جایگاهی است، اظهار داشت: فعلاً پیش‌بینی زود است و ما تلاش می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و نتایج خوبی بگیریم. هدف ما این است که در بین تیم‌های بالای جدول باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
2
خدا بهمراهتان
دعاي تك تك مردم فهيم خوزستان بدرقه راهتان در تمام بازيها بخصوص بازي هفته دوم مقابل سايپا .
در ضمن براي دو نماينده ديگر خوزستان عزيزمان از صميم قلب آرزوي موفقيت ميكنيم و فراموش نخواهيم كرد كه استقلال خوزستان هم در هفته اول دست بكار بزرگي زِد و انشاءالله اين بزرگي در هفته دوم بزرگتر شود و شاهد اولين پيروزي فولاد در هفته دوم باشيم
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
این تیم برای بزرگی کردن هیچی کم نداره بازیکنان بزرگ کادرفنی قوی و هواداران بیشمار و عاشق .
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
فقط یچیز یادتون باشه.
دوندگی رو غلاف نکنید.باید تو هر بازی انقد بدوید تا اخر بازی جون نداشته باشید.مهاجم و مدافع هم نکنید.دوندگی و پرتلاش و البته به پریرا بگید یکم پاس بده.حق یارتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
تکنیک و قدرت بدنی و تاکتیک تیمی عالیس فقط باید تمرکز داشته و هشیار و جنگنده باشید دست خدا به همراهتون .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها