به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورمحمد: آب دادن به هوادار معلول بازیکن اخلاقم کرد

پورمحمد: آب دادن به هوادار معلول بازیکن اخلاقم کرد

خوزستان اسپورت- هافبک سابق تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: آب دادن به هوادار معلول حاضر در کنار زمین و اینکه در 27 بازی کارت زرد نگرفتم باعث شد به عنوان بازیکن برتر اخلاق انتخاب شوم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمدرضا پورمحمد در گفت و گو با فارس در مورد انتخابش به عنوان برترین بازیکن اخلاق سال فوتبال ایران، گفـت:  مراسم خیلی خوبی برگزار شد. افتخار می‌کنم در جمع بزرگان فوتبال ایران بودم و از بابت انتخاب به عنوان بازیکن برتر اخلاف فوتبال ایران بسیار خوشحال هستم.  این برای افتخار بزرگی بود.

وی در مورد اینکه چرا به عنوان بازیکن برتر اخلاق انتخاب شد، تصریح کرد: یک دلیل به خاطر اتفاقی بود که در حاشیه بازی پرسپولیس و صنعت نفت رخ داد. در حاشیه این بازی محو تماشای مسابقه بودم که یکی از هواداران معلول که کنار زمین نشسته بود صدایم زد. او از هواداران واقعی تیم بود که همیشه در مسابقات حضور داشت. وقتی دیدم او در آن گرمای 45 درجه نشسته آبی به او دادم و صورتش را شستم که عکاسان هم لطف کردند این عکس زیبا را گرفتند. مورد دوم به این دلیل بود که فصل قبل 27 بازی انجام دادم و 2604 دقیقه به میدان رفتم تا بدون گرفتن یک کارت زرد شرایط بسیار خوبی از این بابت داشته باشم.

هافبک فصل قبل صنعت نفت در مورد حضورش در ماشین‌سازی، خاطرنشان کرد:‌ اولین بازی ما در لیگ جدید مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار می‌شود.  تیم خوب با هواداران زیاد و مدیریت قوی داریم. خیلی خوشحالم به ماشین سازی آمدم و شاگرد رسول خطیبی شدم. امیدوارم این تیم شرایط خوبی داشته باشد و بار دیگر به لیگ برتر راه یابد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
رضا ابادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
1
دمت گرم واقعا خيلي مردي پور محمد دوست داشتني
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
1
پور محمد ما هواداران صنعت نفت برای همیشه دوست داریم و بخاطر زحمتایی که برای تیم کشیدی ممنونتیم اگه امسال توی تیم نیستی هیچی از ارزشهای تو کم نمیکنه خودت میدونی سلیقه مربیها فرق میکنه مهم اینه که تو در قلب ما هستی . ایشالله دوباره در برزیل ایران ببینیمت .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها