به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

بغلانی: می‌توانستیم چهار پنج گل به استقلال بزنیم

بغلانی: می‌توانستیم چهار پنج گل به استقلال بزنیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد این تیم می‌توانسته چهار یا پنج گل دیگر به استقلال بزند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین بغلانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل استقلال، اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم استقلال تیم بزرگی است که همیشه مهره‌های زیادی دارد و باشگاه پرطرفداری به حساب می‌آید. تیم‌های صنعت نفت و استقلال تهران یک رقیب سنتی برای یکدیگر هستند و دیدارهای آنها جذاب و تماشایی می‌شود.

وی به تمجید از هواداران تیم صنعت نفت آبادان پرداخت و یادآور شد: ما روز جمعه با حمایت همه جانبه هواداران توانستیم استقلال را ببریم. دست تک‌تک‌ هواداران‌مان را می‌بوسم. آنها از ساعت 17 در استادیوم بودند و سه چهار ساعت مانده به آغاز بازی، ورزشگاه پر شده بود. این کارها به بازیکنان هم انگیزه می‌دهد. خدا خواست و به ما کمک کرد که استقلال را ببریم. چیزی هم از ارزش‌های استقلال کم نمی‌شود.

بازیکن تیم نفت آبادان در واکنش به صحبت‌های بیژن طاهری مبنی بر اینکه «صنعت نفت تیم خوبی نبود و شرایط آنها را پیروز کرد نه عملکرد فنی‌شان»، گفت: اگر صنعت نفت چیزی نداشت، چهار پنج موقعیت صددرصد گلزنی روی دروازه‌ استقلال ایجاد نمی‌کرد. ما راحت می‌توانستیم چهار پنج گل دیگر هم به استقلال بزنیم. آقای طاهری بزرگ‌تر ماست، اما به نظرم او اشتباه می‌کند. ما روز جمعه باید با اختلاف سه چهار گل استقلال را می‌بردیم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و به هدفی که داریم برسیم.

بغلانی در پایان خاطرنشان کرد: آن‌طور که ما حساب می‌کردیم، می‌گفتیم همانند خیلی از تیم‌ها از هفته سوم یا چهارم به هماهنگی کامل می‌رسیم، اما خدا را شکر از همان اول کار را با قدرت آغاز کردیم. اگر می‌باختیم یا مساوی می‌کردیم هم ایرادی نداشت و طبیعی بود، اما خدا را شکر علی‌رغم تغییراتی که داشتیم، دیروز استثنایی بودیم. این بازی خوب، نوید این را می‌دهد که امسال صنعت نفت می‌خواهد به جایگاه واقعی‌اش برسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
3
بزار با این حرفا به خیال خودشان مردمو گول بزنن ولی همه دیدن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
1
2
جوانمردان و فوتبالیها فهمیدن صنعت نفت با بارفنی و توان بازیکناش و تاکتیکش توانست اس تهران را شکست بده و اونها باختن چون بارفنی و تاکتیک تیمیشون خیلی کم بود .
عباس شش بلوکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
3
ما اس اس زمین گیر کردیم و حرفی واسه گفتن نداشت بازیکنان نفت واقعا با تعصب بازی کردن
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
آقا حسین بغلانی دمت گرم گل به کلامت همیشه توی قلب ما هستی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها