به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

جهانبخش: جو ورزشگاه تختي فوق‌العاده بود

جهانبخش: جو ورزشگاه تختي فوق‌العاده بود

خوزستان اسپورت- مهاجم تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: جو ورزشگاه تختي آبادان در شب بازي با استقلال فوق العاده بود.

اميد جهانبخش با حضور در برنامه زنده"شبهاي اروند" در سيماي مركز آبادان از پيروزي مقابل استقلال تهران گفت و اظهار كرد: از كسب اين پيروزي بسيار خوشحالم و مطمئنا حق هواداران صنعت نفت بيشتر از اينهاست.

وي اضافه كرد: جو ورزشگاه تختي آبادان فوق‌العاده بود و اولين بار بود كه در چنين فضايي بازي مي‌كردم.

جهانبخش ادامه داد: حال و هواي ورزشگاه تختي مقابل استقلال، انگيزه‌ام را براي ادامه كار چند برابر كرد.

وي افزود: اميدوارم تا پايان فصل در تمام بازي‌ها از چنين حمايتي برخوردار باشيم.

اين بازيكن تيم فوتبال صنعت نفت آبادان به كيفيت فني بالاي تيم فراز كمالوند اشاره كرد و افزود: تعداد زيادي از بازيكنان صنعت نفت تازه جذب اين تيم شده‌اند و براي هماهنگي بيشتر به زمان نياز دارند.

وي خاطرنشان كرد: هواداران در كنار صنعت نفت حوصله كنند و مطمئن باشند كه ما براي خوشحال كردن آنها تمام سعي خود را مي‌كنيم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
3
سلام بر جهانبخش به امید خدا نفت در آخر فصل جزو سه تیم اول باشه و شما هم در کنار تیم با حمایت همه جانبه هوادارا از شما پله های ترقی رو فتح کنید و پیراهن تیم ملی رو به کنی
آمین
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
1
دم همتون گرم . استقلال حرفی برای گفتن نداشت . در این بازی اسیها ده تا بازیکن اصلیشونو داشتن ولی تمام شکستشونو به دوتا موضوع ربط دادن یکی نبود نورافکن و دیگری گرما . در مورد نورافکن واقعا کدوم فوتبالی میتونه بپذیره که بازیکنی در سطح نورافکن بتونه اونقدر روی نتیجه یک تیم اثر بگذاره نکنه فکر کردن نورافکن هم سطح رونالدو و یا نیمارو یا مسی و....... در مورد تاثیر گرما یکی نیست از این آقایون بپرسه غیر از عبدالله زاده و بغلانی و ساکی کدامیک از بازیکنان جذب شده بچه خوزستانن و با این آب و هوا آشنا هستن . بازیکنان جذب شده همگی سال قبل در تیمهایی بودن که در نقاط خنک و سردسیر هستن پس اگر گرما تاثیر داشت بر بچه های نفت هم تاثیر داشت . خلاصه اینکه نه اون بچه کارشناس شبکه سه و نه خیابانی کمرعمل کرده و نه منصوریان و نه هیچکس دیگه اشاره ای به بازیکنان بزرگ صنعت و بازی مقتدرانه اونها و تاکتیک عالیه کمالوند در رقم خوردن شکست استقلال نکرد ولی مهم نیست آنچه که مهمه اینه که سه امتیاز شیرین دشت کردیم و در ادامه یقه خیلی از تیمها رو خواهیم گرفت تا سهمیه آسیایی را مقتدرانه کسب کنیم .
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
بردن این تیمها برای ما عادی شده باید به فکر بازیهای دیگه باشیم با تیمهایی که جلوی ما انگیزه دارن شما بازیکنان متعصب صنعت نفت کبیر همگی عالی هستین
عباس شش بلوکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
ما همیشه حامی تیممان هستیم و به هیچ وج تیم تنها نمیزاریم ابادان برزیلته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها