به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۱۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

نیک‌نفس: برد مقابل استقلال پايان كار نيست

نیک‌نفس: برد مقابل استقلال پايان كار نيست

خوزستان اسپورت- هافبك تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پيروزي مقابل استقلال تهران انتهاي كار تيم صنعت‌نفت در ليگ برتر نيست.

زبير نيك نفس با حضور در برنامه "شبهاي اروند" در سيماي مركز آبادان اظهار كرد: خيلي زود كار را شروع كرديم و با حمايت آقاي عيسي‌زاده و برنامه ويژه آقاي كمالوند به دنبال بالانشين شدن هستيم.

وي اضافه كرد: در ساعاتي كه مردم عزيز آبادان به حق مشغول به شادي بعد از برد مقابل استقلال بودند ما كارمان را براي بازي بعدي شروع كرديم و به ريكاوري پرداختيم.

نيك نفس افزود: بازي با استقلال انگيزه‌مان را براي ادامه كار بيشتر كرد و من پيش از اين، چنين حال و هوايي را در ديدار مقابل فجرسپاسي و پرسپوليس تجربه كرده بودم.

وي با اشاره به اين مهم كه بازيكنان جديد صنعت نفت نيز از حمايت هواداران سر ذوق آمده‌اند، گفت: همانطور كه آقاي كمالوند بعد از بازي با استقلال گفت، تيم ما خيلي زود روي غلطک افتاد.

هافبك تيم فوتبال صنعت نفت آبادان تصريح كرد: بازي با استقلال آخر كار نيست و اميدوار هستيم كه هواداران تا پايان فصل در كنار بردها و يا خداي ناكرده باختهاي احتمالي كنارمان باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
1
0
ماشالا زبو
اره همینطور با برد تعداد گل های زیاد همه تیم ها رو درو کنیم و سهم تو هم با گل و بازیهای خوب زیاد باشه به امید ملی پوش شدن تو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها