به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

پیروزی حریف احتمالی فولاد در لیگ امارات

حریف احتمالی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، برابر حریف خود در لیگ حرفه ای امارات به پیروزی رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های الوحده و بنی یاس امارات از ساعت 19:45 دقیقه امشب در استادیوم آل نهیان، استادیوم اختصاصی باشگاه الوحده، روبروی هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود الوحده تمام شد.

عامر عمر (یک گل) و محمد الشحی (دو گل) برای تیم الوحده به ثمر رساندند تا این تیم با مجموع 32 امتیاز از 16 مسابقه در رده سوم جدول رده بندی لیگ حرفه ای امارات قرار بگیرد.

الوحده امارات هفته آینده برابر تیم السد قطر قرار خواهد گرفت و برنده این بازی همگروه فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

سامی الجابر ستاره اسبق فوتبال سعودی که شب گذشته به عنوان سرمربی الوحده انتخاب شده بود، طبق توافق قبلی با مسئولان باشگاه الوحده، پس از خاتمه بازی الوحده و السد به صورت رسمی هدایت تیم الوحده را تحویل خواهد گرفت.

برنده دیدار تیم های الوحده امارات و السد قطر اولین تیم آسیایی در سال 2015 میلادی خواهد بود که به اهواز سفر می کند. دیدار فولاد خوزستان با برنده دیدار تیم های الوحده امارات و السد قطر روز ششم اسفند در اهواز برگزار می شود.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها