به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

ثبت الکترونیکی قراردادها در هیئت فوتبال خوزستان

ثبت الکترونیکی قراردادها در هیئت فوتبال خوزستان

خوزستان اسپورت- سیستم ثبت قراردادها در هیات فوتبال خوزستان مکانیزه می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومي هيات فوتبال خوزستان، روز گذشته جلسه‌اي در حضور علي طرفي نايب رييس و عضو هيات رييسه هيات فوتبال خوزستان و مسئولين واحدهاي هيات فوتبال خصوص مكانيزه شدن سيستم ثبت قراردادها در  فوتبال خوزستان برگزار شد.

طرفي در گفتگو با سايت هيات فوتبال خوزستان گفت: بزودي از سامانه ثبت الترونيكي قراردادهاي فوتبال خوزستان با حضور هيات‌هاي فوتبال و باشگاه‌هاي خوزستان رونمايي مي‌كنيم.

نايب رييس هيات فوتبال افزود: باشگاه‌ها براي صدور كارت مسابقات بايد ابتدا به سايت هيات فوتبال خوزستان (www.khzfootball.ir)  مراجعه و با دريافت فايل اكسل مشخصات فردي و تكميل اين فايل بهمراه تصاوير اسكن شده از بازيكنان و كادر فني به واحد انفورماتيك تحويل دهند. در مرحله بعد به مراجعه به واحد نقل و انتقالات مدارك تكميل شده را جهت ثبت سيستمي به اين واحد تحويل دهند و در نهايت جهت بررسي نهايي، بهمراه مدارك به واحد مسابقات استاني مراجعه نمايند.

وي در ادامه افزود: از مزاياي استقاده از ثبت سيستمي قراردادها، خارج شدن ثبت قرارداد از حالت دستي به سيستمي كه اين روش خطاها را بسيار كاهش و به حداقل مي‌رساند و تمام اطلاعات بازيكنان و كادر لحظه به لحظه قابل رويت و موجود مي‌باشد و اين سيستم، مكمل سيستم جامع هيات فوتبال خوزستان مي‌باشد و در فصل جديد همه قراردادها در مسابقات فوتبال، فوتسال، ساحلي هم در بخش آقايان و بانوان بايد از طريق اين سيستم جامع انجام پذيرد و باشگاه‌ها از اين طريق نسبت به صدور آي دي كارت مسابقات اقدام نمايند.

طرفی در پایان گفت: جا دارد از زحمات جناب آقاي طالقاني در اين سه سال در طول  زمان تصدي گري در هيات فوتبال استان خوزستان در اهميت دادن به فوتبال خوزستان و مكانيزه كردن اكثر سيستم‌هاي فوتبال از جمله امور مالي، مسابقات، قراردادها و ... بمنظور بالا رفتن دقت و جلوگيري از تضييع حقوق باشگاه‌ها تقدير و تشكر كنم و اينكه وي هم اكنون بعنوان سرپرست كميته استانها و عضو هيات رييسه فدراسيون جمهوري اسلامي ايران مي‌باشد  و از حقوق فوتبال خوزستان همواره دفاع كرده و توانسته‌ايم به جايگاه برتري در فوتبال كشور دست پيدا كنيم، الحق والانصاف مدیریت بسیار عالی آقای طالقانی و درایت و توجه ایشان به فوتبال خوزستان برای اولین بار در هیات ریسه فدارسیون صاحب نظر می‌باشد که جا دارد صميمانه تقدير و تشكر كنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
1
ادمین جان سلام.لطفا اگه امکانش هست لینک کانالهای تلگرامی باشگهای ورزشی استان اینجا برا مخاطبین بذارید ک بتونند از طریق تلگرام پیگیر اخبار تیمهاشون باشن.باتشکر
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
0
سلام افرادی مثل خادم وسهیل مهدی وافراد دیگراهواز را از لیست شهرهای میزبان جام ملتهای آسیا خط زده اند وقت آن است که نمایندگان اهواز در مجلس استاندار خوزستان ودیگر مسئولین به این افراد ضد اهواز وضد ایرانی که اهواز را از لیست شهرهای میزبان جام ملتهای آسیا محروم می کنند برخورد شدید برای آنها در نظر بگیرند تا دیگر این گونه موارد پیش نیاید درس عبرت برای دیگران باشد سهیل مهدی در اصفهان می گوید دو ورزشگاه این شهر تایید شده اند چرا به اهواز نیامدید ورزشگاه‌های غدیر وفولاد برای چه ساخته شده اند فقط به اصفهان وچند شهر دیگر فقط توجه می کنید تا محاکمه نشوید ولکن نیستیم با تشکر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها