به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیروزی فولاد خوزستان در گام اول

خوزستان اسپورت
تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان گام اول را با شکست دادن تیم پرمهره ذوب آهن اصفهان محکم برداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات گروه الف مرحله دوم لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه های ایران از بعد از ظهر امروز به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان در ورزشگاه صنایع فولاد آغاز شد. در روز ابتدایی این مسابقات که به شکل مجتمع و دوره ای برگزار می شود، تیم های دانش فریدون کنار و فولاد خوزستان گام نخست را محکم برداشتند.

در بازی افتتاحیه، تیم دانش فریدون کنار با سه گل مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسید و در بازی دوم تیم نوجوانان فولاد خوزستان با یک گل ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

دیدار فولاد و ذوب آهن، دیدار تیم های اول و سوم فصل گذشته مسابقات لیگ نوجوانان بود که حساسیت بالایی برای دو تیم داشت. شاگردان موسی سواری در دقیقه هشتم در پی ارسال میثم ناصری توسط امید صیدالی هافبک نوجوان خوزستانی دروازه ذوبی ها را گشودند و سه امتیاز باارزش به دست آوردند.

فولاد خوزستان که قبل از این بازیها بهزاد دودانگه کاپیتان و گلزن اول خود را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در نیمه دوم با توجه به وزش باد و قرار گرفتن زیر جریان باد، فشار زیادی را متحمل شد ولی توانست با دفاع از تک گل سه امتیازی در حساس ترین بازی روز اول به پیروزی برسد.

از اتفاقات مهم این بازی، پنالتی هدر رفته تیم ذوب آهن بود که توسط علی غلامزاده دروازه بان ملی پوش فولاد مهار شد.

این رقابت ها فردا نیز در ورزشگاه فولاد پیگیری خواهد شد و نماینده خوزستان از ساعت 15 روبروی تیم شهرداری تبریز قرار خواهد گرفت.

ترکیب نوجوانان فولاد خوزستان:
علی غلامزاده، عبدالله شبانی، میثم ناصری (75- میثم ناصری)، میثم داودپور، حسین ایزدی، مهرداد توفیقیان (64- وحید نامداری)، امید صیدالی، دانیال مؤمنی، یوسف کی شمس، سید علی بخات (61- علی عالی نژاد) و عبدالله بهمئی.
سرمربی: موسی سواری
مربیان: رضا مهدی پور و رضا باقری نیا
سرپرست محمود صالحی

فولاد خوزستان با پیروزی آغاز کرد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
0
2
تبریک
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها