به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

فولاد در اندیشه دهمین شکست پرسپولیس

فولاد در اندیشه دهمین شکست پرسپولیس

خوزستان اسپورت- تیم فولاد خوزستان 9 بار در ادوار مختلف لیگ برتر موفق به شکست دادن پرسپولیس شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، ورزشگاه آزادی در شب افتتاحیه‌ی لیگ هفدهم میزبان دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان خواهد بود؛ تیم‌هایی که تقابل آن‌ها معمولاً جذاب و تماشاگرپسند بوده است.

پرسپولیس و فولاد تاکنون 30 بار به مصاف هم رفته‌اند که رویارویی این دوتیم با 12 پیروزی برای پرسپولیس و 9 پیروزی برای فولاد خوزستان همراه بوده و 9 بار نیز نتیجه مساوی بین طرفین رقم خورده است. فولادمردان جنوبی در صورتی که پنجشنبه شب موفق به شکست دادن میزبان پرطرفدارشان شوند، تعداد پیروزی‌هایشان مقابل پرسپولیس را دورقمی خواهند کرد.

70 گل در 30 رویارویی قبلی پرسپولیس و فولاد خوزستان از خطوط دروازه‌های دوتیم عبور کرده که سهم پرسپولیسی‌ها 38 گل زده و فولادی‌ها 32 گل زده بوده است.

نخستین مصاف پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر به روز 13 آبان‌ماه 80 در تهران برمی‌گردد که آن دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بهنام سراج برای فولاد و رضا جباری برای پرسپولیس در اولین بازی این دوتیم گل‌زنی کردند. آخرین مصاف دو تیم نیز 29 دی‌ماه 95 در استادیوم غدیر به انجام رسید و با پیروزی سه بر صفر تیم تهرانی خاتمه یافت. عبدالله کرمی (گل به‌خودی)، وحید امیری و علی علیپور گلزنان آخرین بازی دوتیم بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
3
بااینکه ازطالب لو خوشم میادولی اون نتیجه 3برصفرپرسپولیس به نفع طالب لوبوده
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
3
انشالله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها