به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

در حاشیه کنفرانس خبری فرکی و اسکوچیچ

سعید صالحی
در حاشیه کنفرانس خبری فرکی و اسکوچیچ

کنفرانس خبری قبل از بازی فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان، بعد از ظهر امروز در سالن کنفرانس خبری هتل فجر سپاه اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین فرکی و دراگان اسکوچیچ با حضور در محل کنفرانس پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شدند. حاشیه های نشست خبری مربیان تیم های فولاد و سپاهان را مرور کنید.

* کنفرانس خبری مربیان دو تیم در ساعت مقرر آغاز شد و تأخیری در کار نبود. ابتدا حسین فرکی و سپس دراگان اسکوچیچ پاسخگوی سئوالات شدند.

* تعداد خبرنگاران حاضر در نشست خبری امروز نسبت به کنفرانس های قبلی بیشتر بود. بازگشت حسین فرکی به اهواز شاید مهم ترین دلیل استقبال خبرنگاران از این کنفرانس بود.

* قبل از آغاز کنفرانس از سوی برخی از دوستان به خبرنگاران جوان توصیه می شد که از سئوال کردن درباره بازیکنان دارای اصالت خوزستانی پرهیز کنند! این توصیه عجیب باعث حساس شدن تعدادی از خبرنگاران شد و آن ها را برای سئوال پرسیدن درباره بازیکنان خوزستانی ترغیب کرد.

* یکی از بانوان همکار ما در یکی از خبرگزاری ها، تنها بانوی حاضر در سالن کنفرانس خبری بود و به پوشش خبری صحبت های مربیان دو تیم پرداخت.

* محمد احرام باف مسئول روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان به یاد روزهای خوبی که در کنار حسین فرکی داشت، امروز بار دیگر کنار این مربی نشست و به مدیریت جلسه پرداخت.

* حسین فرکی پس از خاتمه صحبت هایش با خبرنگاران، چند دقیقه ای را به صورت اختصاصی با دوربین صداوسیما مصاحبه کرد. همین کار از سوی اسکوچیچ تکرار شد و سرمربی فولاد به درخواست همکاران ما در صداوسیمای خوزستان اقدام به انجام مصاحبه ای چند دقیقه ای کرد.

* دراگان اسکوچیچ پس از صحبت با دوربین صداوسیما همراه با دکتر مرادی به سمت کارخانه فولاد حرکت کرد تا آخرین جلسه تمرین فولاد قبل از بازی با سپاهان را برگزار کند.

* دراگان اسکوچیچ بر خلاف حسین فرکی که سعی می کرد وانمود کند نسبت به نتیجه بازی فردا حساسیت ندارد، از احساساتش برای شکست دادن سپاهان صحبت کرد.

در حاشیه کنفرانس خبری فرکی و اسکوچیچ


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
چاچا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
2
0
این همه فوتبالیست توخوزستان اونوقت احزام باف بشینه اونجا واقغا که....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها