به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

حسین فرکی: من با مردم صادق هستم

حسین فرکی: من با مردم صادق هستم

سرمربی سپاهان اصفهان از احساسات عمیقش درباره بازگشت به خوزستان خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین فرکی که طی دو سال حضور در تیم فولاد نشان داده در کنار توانایی فنی، از شم روانشناسی بالایی برخوردار است، از خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس هتل فجر سپاه اهواز خواست کمتر درباه بازی فردا سئوال بپرسند.

صحبت های فرکی در کنفرانس خبری امروز را بخوانید.

خاطرات خوبی در خوزستان داشتم
فکر نمی کردم به این زودی روبروی تیم فولاد قرار بگیرم. من خاطرات خوبی با مردم این استان داشته ام. خوشحالم که تیم فولاد را موفق و مردم خوزستان را خوشحال می بینم. اما از همین جا از مسئولان مملکت می خواهم که برای مردم خوزستان فکری بکنند. من در این استان کار کرده ام و می دانم که کار کردن در خوزستان چقدر سخت است.

اسکوچیچ حرفه ای برخورد کرد
صحبت های سرمربیراه آهن باعث دلخوری دراگان اسکوچیچ شده بود ولی سرمربی فولاد با این موضوع به شکل حرفه ای برخورد کرد و به تمجید از مربیان ایرانی پرداخت. من کار اسکوچیچ را حرفه ای می دانم.

این بازی تیم های حرفه ای است
بازی فولاد و سپاهان در واقع رویارویی دو باشگاه کاملاً حرفه ای است. واقعیت اینست که فولاد و سپاهان با توجه به برنامه ریزی اصولی لیاقت همه چیز را دارند. به هر حال تیم ما با تمام توان روبروی فولاد می ایستد. این یک مسابقه حساس است و فکر می کنم حق طبیعی هر دو تیم باشد که برای پیروز شدن تلاش کنند.

من با مردم صادق هستم
جدایی من از فولاد به خاطر ترس از تکرار نشدن موفقیت های سال گذشته نیود. من با اصحاب رسانه و مردم صادق هستم. جدایی ام از فولاد فقط به دلیل مشکلات جسمانی و نیاز به عمل جراحی زانویم اتفاق افتاد و هیچ موضوع دیگری در کار نبود. من کاری ندارم که بقیه در موردم چه فکری کردند. واقعیت همین است که بیان کردم.

مجبور شدم به فوتبال برگردم
با اینکه دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می کردم، ناچار شدم به فوتبال برگردم. شایعات زیادی درباره مربیگری من در تیم ملی وجود داشت که آزار دهنده بود. برای آن که به برخی حرف و حدیث ها خاتمه بدهم مجبور شدم به فوتبال برگردم. البته واقعیت اینست که من کارم را دوست دارم و تمایل هم داشتم که به کارم بازگردم ولی موضوع تیم ملی سبب شد تا زودتر از موعد مورد نظرم به مربیگری برگردم.

فقط 10 بازی فرصت داریم
فرصت زیادی تا پایان لیگ برتر نمانده است. بازی فردا که تمام شود فقط 10 هفته از لیگ باقی می ماند. دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نمانده است. سپاهان در همین راستا تلاش می کند که همه امتیازات ممکن را کسب کند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
1
6
ممنونیم اقای فرکی ولی ما خوشحالیم که بارفتن شما زیاد
صرر نکردیم
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
1
7
به لطف خدا فولاد پیروز این مسابقه است.
fooladi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
0
5
فرکی با رفتنش بزرگترین هدیه رو به فولاد داد و اون امدن اسکوچیچ بود.
پاسخ ها
amordad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
دوست عزیز کامنت شما 1000 تا + دارد . اسکوچیچ از هر نظر تفاوت چشمگیری با فرکی دارد. نتایج فولاد بیانگر این موضوع است.به امید پیروزی فولاد .
فولاد خورشيد جنوب
|
Germany
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
0
دوستان ناسپاس نباشيم اسكوچيچ عالي است اما فراموش نكنيم كه فركي فولاد را دوبار به اسيا برد و قهرمان ايران كرد انتظار اين است كه فردا هواداران فهيم فولاد با احترام كامل با ايشان رفتار كنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها