به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
طیبی: امیدوارم بهترین نمایش را در تیم قطر داشته باشم

عکس/مصاحبه محمد طیبی با خبرنگاران قطری

عکس/مصاحبه محمد طیبی با خبرنگاران قطری

خوزستان اسپورت- کنفرانس خبری بازیکن خوزستانی باشگاه قطر بعدازظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کنفرانس خبری محمد طیبی مدافع جدید باشگاه قطر با حضور مسئولان این باشگاه و خبرنگاران رسانه‌های قطری برگزار شد تا این بازیکن خوزستانی کارش را از امروز به‌صورت رسمی در تیم قطر آغاز کند.

محمد طیبی در این کنفرانس خبری ضمن ابراز خرسندی از پیوستن به تیم قطر به خبرنگاران گفت: من از تیم قطر شناخت کامل دارم و می‌دانم تیمی بزرگ و صاحب تاریخ است که لقب پادشاه را یدک می‌کشد. خوشحالم که عضوی از این تیم بزرگ شده‌ام و امیدوارم که بتوانم توانایی‌هایم را نشان داده و بهترین نمایش را در تیم قطر داشته باشم.

طیبی افزود: باعث افتخار است که اولین بازیکن خارجی فصل جدید در تیم قطر هستم و این موضوع مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند. هدفم در فصل جدید موفقیت با پیراهن تیم قطر و تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه است. تمام تلاشم را خواهم کرد تا در بازگشت تیم قطر به جایگاه واقعی‌اش سهمی داشته باشم.

در ادامه، شیخ سحيم بن خالد آل ثاني عضو هیئت مدیره باشگاه قطر، خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک طیبی دارای توانمندی فنی بالایی است. عملکرد این بازیکن با تیم استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا را زیرنظر داشتیم و امیدواریم که بتواند انتظارات را در تیم قطر هم برآورده کند.

وی اضافه کرد: بازیکنان جدیدی در برخی پست‌ها مثل دروازه‌بان و خط دفاعی جذب کردیم و در مراحل بعدی نسبت به جذب بازیکن در خطوط میانی و حمله اقدام خواهیم کرد تا در فصل جدید با اقتدار ظاهر شویم.

همچنین عبدالله حامد الملا مدیر اجرایی باشگاه قطر در این نشست خبری ضمن اشاره به تلاش مسئولان باشگاه برای نهایی کردن قرارداد با محمد طیبی گفت: بابت عقد قرارداد با مدافع ملی‌پوشی چون محمد طیبی خوشحالیم و امیدوار هستیم که این بازیکن بتواند از نظر فنی به تیم قطر کمک کند تا همان تیمی باشد که همگان از آن انتظار دارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
1
0
صاحب کدوم تاریخ ؟
با پول که نمی شود تاریخ ساخت!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها