به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

احمدی: استقلال خوزستان منتظر نباشد

احمدی: استقلال خوزستان منتظر نباشد

خوزستان اسپورت- در حالی که باشگاه‌هایی مانند نفت تهران و استقلال خوزستان در اننظار اعلام نتایج قانونی بودن فسخ قرارداد بازیکنان‌شان هستتند، رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان می‌گوید، زمان دقیقی برای اعلام نتایج وجود ندارد و باشگاه‌ها منتظر نتایج نباشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، در طول فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بازیکنان متعددی از تیم‌های استقلال خوزستان و نفت تهران به دلیل عدم تعهد باشگاه به پرداخت مطالبات این بازیکنان، قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کردند و راهی تیم‌های جدیدی شدند.

تیم‌های سابق این بازیکنان اما ادعای دیگر داشتند و معتقد بودند بیشتر از مبلغ فسخ قرارداد به این بازیکنان پرداخت کرده‌اند و فسخ قرارداد این بازیکنان در سازمان لیگ غیر قانونی بوده و باید هر چه زودتر به تیم‌های سابق خود بازگردند و سازمان لیگ هم نباید بدون اطلاع باشگاه قرارداد آنها را فسخ می‌کرد.

در این بین عبدالله ویسی، سرمربی جدید استقلال خوزستان که هنگام ورود به این تیم چند بازیکن معروف و شاخص تیمش مانند دانیال ماهینی را از دست داده بود خواهان بازگشت این بازیکنان شد اما تاکنون این اتفاق نیافتاده است. باشگاه نفت تهران هم که جزو تیم‌های بدهکار است، چند بازیکن خود را به این صورت از دست داد اما آنها هم درخواست بازگشت بازیکنان‌شان را داشتند که تاکنون به جایی نرسیده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این مدت شکایت باشگاه‌های نفت و استقلال خوزستان را دریافت کرده و در حال بررسی قانونی بدون فسخ قرارداد است و اگر برای آنها محرز شود که قراردادها به صورت غیر قانونی فسخ شده می‌توانند بازیکن را تعلیق و باشگاه جدید را هم از فصل نقل و انتقالات محروم کنند چرا که بازیکن مورد نظر را تحریک به فسخ قرارداد کرده است.

روزبه وثوق احمدی درباره این که چه زمانی کمیته انضباطی فدراسیون نتایج بررسی‌های خود را اعلام می‌کند گفت: اصلا زمانی دقیقی برای اعلام این بررسی‌ها وجود ندارد. سازمان لیگ نمی‌توانست برای فسخ قرارداد بازیکنان منتظر نتایج بررسی کمیته انضباطی بماند چرا که در این صورت بازیکن متضرر می‌شد و شاید تا یک سال نمی‌توانست بازی کند. اگر بخواهم به صورت مصداقی هم بگویم می‌توان به مهدی طارمی اشاره کرد که هنوز شکایت باشگاه ریزه اسپور نسبت به فسخ یک طرفه این بازیکن در دست کمیته انضباطی فیفا است و هنوز نتیجه آن اعلام نشده است. آیا طارمی باید در این مدت زمان در خانه می‌نشست؟

رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره این که آیا باشگاه‌های نفت و استقلال خوزستان در انتظار پایان بررسی‌های کمیته انضباطی باشند یا خیر، تاکید کرد: هیچ زمان دقیقی برای این موضوع وجود ندارد. آنها منتظر بررسی‌ها نمانند و هر زمان که بررسی‌ها به پایان برسد، نتایج هم اعلام می‌شود. شاید این پرونده‌ها هم مانند پرونده طارمی زمان‌بر باشند.

وثوق احمدی در حالی می‌گوید باشگاه منتظر بازیکنانی که فسخ کرده‌اند نمانند که برخی از آنها در فهرست بالای ۲۳ سال جای خالی آنها را هم نگه داشته‌اند و در انتظار مشخص شدن رای کمیته انضباطی هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
2
بگو اقای احمدی ما خیلی وقت چشم امیدی به شما نداریم، همونطور که چشم امیدی به نیروی انتظامی نداشتیم، بازیکنای فولاد رو یکی یکی به اسم سرباز پخش و پلا کردن حالا امسال برای پرسپولیس گفتن اشکال نداره صبحا بره پادگان بعد از ظهر بیاد تمرین، بازی ها هم که بعد از ظهره، می تونه بازی کنه، فقط نمی دونم چرا این قانون برای فولاد نبوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
2
نميدونه ادم بحال فوتبال ايران بخنده ياگريه كنه همش دلالي همش حق سكوت همش تبعيض اي كاش اين قضايا تو لاليگا اتفاق ميافتاد چه كارهاي ميكردن شرط ميبندم بازيكن بامحروميت سه ماه مواجه ميشد انوقت ايران ليگ خودش گذاشته ليگ برتر مسخره تر ازليگ ايران توكل عمرم نديدم وسلام ياعلي
موسوي شادگان
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
2
خخخ بابا بیخیال / بگو علی دایی سفارشمون کرده دیگ این حرفا چیه / خودتون توش موندید طارمی که استثنا هست اصلا کل بازیکنا پرسپولیس شرایطشون فرق میکنه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
2
تبعیض تبعیض تبعیض همش همینه..
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
3
این تهرونیا عرضه ندارن توفوتبال شکستمون بدن میرن سراع کارای غیر ورزشی برا محروم کردن بازیکنامون.من خوب یادمه 4 سال پیش پرسپولیس واستقلال برای رفیعی وافشن ورحمانی چ پولایی دادن ولی قبول نکردن ازفولاد برن..آخرش ب بهانه سربازی بزور ازفولادجداشون کردن..بچه ها همه باهم ی کف مرتب برا مسولان فدراسیون بزنید ک ب اهدافشون رسیدن.ادمین خواهشا بچاپ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
1
آقای احمدی همین تفکرات و استدلالهای آبکی شماست که در آخر باعث میشه فوتبال ایران از طریق فیفا محروم و متضرر بشن نمونه اش پرسپولیس - تراکتور و حتی همین اس تهران . خنده داره میگه چون فیفا در مورد پرونده طارمی هنوز عجله ای برای صدور رای نداره ما هم عجله نمیکنیم یکی نیس به این آقا بگه بعد از مردن رستم و سهراب جوابیه شما به چه درد باشگاهها و حتی بازیکن میخوره . مسئولین ورزشی نالایق خدایا بدادمون برس .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها