به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

کمالوند: آقایان از قول من به مردم وعده ندهند

کمالوند: آقایان از قول من به مردم وعده ندهند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: من به هواداران وعده داده‌ام و آقایان از قول من بیشتر از صحبت‌هایم به مردم وعده ندهند، وعده من به هیات مدیره و مردم آبادان این بود که رتبه تیم در جدول تک رقمی خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، فراز کمالوند پس از دیدار تیمش مقابل نفت امیدیه در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: وحدت خوبی را در تیم صنعت نفت شاهد هستیم که این اتحاد و همدلی حاصل تلاش‌های مدیرعامل باشگاه صنعت نفت، پالایشگاه آبادان، هیات مدیره، سازمان منطقه آزاد اروند است.

وی ادامه داد: آن چیزی که در حال حاضر در تیم صنعت نفت شاهد آن هستیم با چیزی که ایده آل من است فاصله بسیار دارد و در حال حاضر تنها ۳۰ درصد از توان خود را دارا هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ۱۱ بازیکن مختلف از ۱۱ باشگاه به نفت آبادان ملحق شده‌اند و بر خلاف بسیاری از مربیان که زمان سه ساله می‌خواهند، من تنها سه ماه فرصت می‌خواهم تا صنعت نفت واقعی را شاهد باشیم، وعده می‌دهم پس از تعطیلات لیگ در شهریور ماه، به آمادگی کامل برسیم.

کمالوند عنوان کرد: در تعطیلات نخست لیگ در بروجرد اردو خواهیم زد و در بازگشت هم چند بازی دوستانه در تهران برگزار خواهیم کرد، صنعت نفت پس از آن تیمی خواهد شد که مد نظر ما خواهد بود.

وی یادآور شد: اگر چه در برخی پست‌ها مشکل داریم، اما مقرر شده تیم تا نیم فصل به همین منوال پیش برود تا در آن زمان نیز دست به تقویت تیم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: من به هواداران وعده داده‌ام و آقایان از قول من بیشتر از صحبت‌هایم به مردم وعده ندهند، وعده من به هیات مدیره و مردم آبادان این بود که رتبه تیم در جدول تک رقمی خواهد بود، حالا رتبه ما هر چقدر بالا‌تر رفت ناز شصت بازیکنانم، من چیزی غیر از این وعده نداده‌ام.

کمالوند در خصوص رتبه تیمش در پایان فصل افزود: من جادوگر نیستم و فوتبال هم خم رنگرزی نیست، دروغ هم نمی‌گویم، سال گذشته این تیم در حال سقوط بوده که به لطف خدا در لیگ باقی مانده، من می‌توانم این تیم را چهار الی پنج پله بالا‌تر بیاورم، اگر غیر از این باشد کار غیر طبیعی خواهد بود چرا که ما توانستیم فقط شش بازیکن جذب کنیم، این شش بازیکن حفظ بشوند و چند جوان نیز در کنار این بازیکنان رشد کنند، سال آینده شش بازیکن تاپ دیگر جذب می‌شود، آن زمان می‌شود در کورس قهرمانی جنگید.

وی یادآور شد: از مردم خواهش می‌کنم، در وهله اول صبر و حوصله داشته باشند، سابقه نداشته در تمام تیم‌های من پیش از هفته هفتم نتیجه حاصل شود، این موضوع را دوران مربیگری من در تراکتورسازی و گسترش فولاد گواه می‌دهد که در هفت هفته اول نتیجه نگرفتیم اما در ادامه در کورس قرار گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: فوتبال تاکتیکی و با برنامه نیاز به زمان برای هماهنگی دارد، باید حوصله کرد، لیگ بر‌تر ۳۰ مسابقه دارد و یک ماراتن محسوب می‌شود، برای صنعت نفت کاری کرده‌ام که در طول ۲۱ سال مربیگری برای هیچ تیم نکرده‌ام، من بهترین بدنسازی در دوران مربیگری‌ام را برای نفت آبادان انجام داده‌ام.

کمالوند اظهار کرد: این تیم را برای یک ماراتن مهیا کرده‌ام، همیشه در ماراتن کسی برنده خواهد بود که سه کیلومتر آخر را خوب برود، برخی تیم‌ها هستند که با تخته گاز لیگ را شروع خواهند کرد، مثل تیم‌هایی همچون برق شیراز و فجر سپاسی که در نیم فصل اول صدرنشین بودند اما در ادامه سقوط کردند، من تیم صنعت نفت را جوری مهیا کرده‌ام که هر چه مسابقات ادامه پیدا کند بدن بازیکنان بهتر آماده خواهد شد.

سرمربی طلایی پوشان آبادان اذعان کرد: هفته پنجم تا ششم بدن بازیکنان صنعت نفت به وضعیت ایده آل خواهد رسید و اگر مردم حوصله کنند، صنعت نفتی خواهم ساخت که از میانه‌های نیم فصل اول، بازیکنانم مقابل تیم‌ها خرس وسط بازی کنند!

وی در خصوص حاشیه سازی برخی تماشاگران در بازی دوستانه این تیم مقابل نفت امیدیه تاکید کرد: یک سری خواص هستند که همیشه در فوتبال وجود دارند، این افراد مریض الاحوال هستند، مردم این افراد را شناسایی کنند و با آن‌ها برخورد کنند و اجازه ندهند با برخی حرف‌های بچه‌گانه به تیم حاشیه وارد شود و در روحیه تیم تاثیر منفی بگذارد.

کمالوند ادامه داد: همگی پشت این تیم قرار بگیریم، نه من نه مدیرعامل و نه بازیکنان به تنهایی نمی‌توانند کاری کنند، همه باید با هم متحد باشند و کل شهر آبادان از این تیم حمایت کند، من برای آینده این تیم بسیار خوشبین هستم.

وی در خصوص وضعیت زمین تمرین صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بر روی زمین‌های تمرینی نیز یک کار اساسی انجام شده است و برای اولین بار از مهندسین طراز اول و نخبه کشور برای ساختن زمین پیروز آبادان استفاده شده است، البته زمین ورزشگاه تختی آبادان نیز از کیفیت لازم کمی به دور است و یک کار اساسی باید روی زمین این ورزشگاه صورت پذیرد.

این سرمربی لیگ برتری عنوان کرد: فرض کنیم نفت آبادان سال آینده سهمیه آسیایی گرفت، در بازدید AFC از زیرساخت‌های باشگاه ایراد خواهند گرفت و ما باید به سمتی برویم که نگران زمین تمرین و زیرساخت‌ها نباشیم، این موارد موضوعاتی نیست که مدیرعامل به تنهایی بتواند انجام دهدف بلکه کل دستگاه‌های شهر باید همت کنند و زیرساخت‌های فوتبال آبادان و صنعت نفت را اصلاح کنند.

کمالوند در پایان خاطرنشان کرد: ما در هفته آینده دو جلسه تمرین را به خاطر تست گیری از بازیکنان بومی تعطیل خواهیم کرد و باقی تمرینات خود را در زمین شهرداری آبادان دنبال می‌کنیم و فکر می‌کنم از هفته سوم زمین چمن پیروز آماده خواهد بود، شهرداری آبادان نیز کمال همکاری را در خصوص واگذاری موقت این زمین به باشگاه صنعت نفت با ما داشت.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
2
2
جناب کمالوند شما تاکتیکت مشخصه.داری ذهن مردمو برای باخت به استقلال اونم در حضور هوادار آماده میکنی. قبلا گفتم تو تا هفته پنجم نتیجه نمیگیری که خودتم تایید کردی
پاسخ ها
صنعت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
حالا ببازیم مگه قراره 30 تا بازی رو ببریم. تیم این همه تغییرات داشته هم کادر فنی و هم بازیکن توقعات دیگه این همه بالا نبرید
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
2
اقای علی سلام. نمیدونم شما چرا همیشه ناامید هستی. سال قبل زمان مربیای قبلی هم میگفتی تیم سقوط میکنه که سقوط نکرد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
در جواب اقای صنعت باید بگم تیمی که این همه خرید واردوهای خوب داشته زشته توی خانه خودش به تیم مصدومان استقلال ببازه
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
فراز عزیز شما میدونی که صنعت از تیمهای دیگه چیزی کمتر نداره زمینش هم والله از دیگر شهرها که سهمیه گرفتن بهتر نباشه بدتر نیست ولی فکر میکنی زیاد نباید وعده داد شاید با چن تا نتیجه که دلخواه تماشاگر نباشه همه ضدت میشن ولی خیالت راحت آبادانیها همه فوتبال شناس هستن پس تو تا آخر هم برای قهرمانی هم برای سهمیه بجنگ همه مثل کوه پشت شماو صنعت نفت ایستادن غمت نباشه مخالفان هم دیگه باید بساطشونو جمع کنن برن که دیگه صبر هوادارا تمام شده
ابادانی
|
Germany
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
1
اقای کمالوند اولا چرا اینهمه تغییر؟تیم پارسالمون بهتر از تیمهای چند سال اخیر بود.چون بازیکنان کم ادعا بودند و باانگیزه.از لیگ یک اومده بودند و البته هماهنگ بودند با هم.بعد از اخراج آقای خاص از تیم، تیم بهتر هم شد و کاملا بی حاشیه.چرا اینهمه تغییر؟؟؟؟؟؟؟ شما برای کسب رتبه تک رقمی نیاز نبود اینهمه تغییر ایجاد کنی.تو هر پست یه بازیکن تاپ می گرفتی و تیم پارسال رو حفظ می کردی حتی برای سهمیه هم می تونستی بجنگی.گاهی اضافه شدن یه بازیکن تیم رو منقلب می کنه چه برسه به سه چهار بازیکن.بازم می پرسم چرا اینهمه تغییر؟ آیا این تغییرات دلایل فنی داشته؟؟؟؟؟ اضافه شدن اینهمه بازیکن دلایل فنی داشته؟ اوایل که اومده بودی مردم ساده ابادان فکر کردند تیم رو برای قهرمانی می بندی.حالا صحبت از باخت در هفت هفته اول می کنی؟ البته از ماست که برماست.ما مردم ابادان ساده ایم.وگرنه تیم که شاخص ترین بازیکنش کرار هست باید برای سقوط نکردن بجنگه نه قهرمانی.اقای کمالوند بازیکنانی که اوردی نه انگیزه دارند و نه توان جسمی.ما تا هفته سی و یکم هم صبر می کنیم.صبر نکنیم چه کار کنیم.نوش جونتون سفره صنعت نفت.هر سال یه گروه میان نوش جان می کنند ومی روند شما هم روش........فعلا این سفره به همه حلاله جز خود ابادانیها.تیمی که نام ابادان رو یدک می کشه ولی از هیات مدیره تا بازیکنش از بیرون میان.ومردم ساده ابادان سهمشون فقط گرمای سوزان ورزشگاه هست برای تشویق تیم........
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
1
0
ضمن تشکر از آقای کمال وند و عیسی زاده _ آقایانی که انتقاد میکنن باید بدونن صحبت های آقا فراز کاملا کارشناسیه اگر امروز میگه قول ندید برای اینه که اگر نشد جو يأس و ناامیدی در شهر درست نشه بعد اگر امروز سپاهان یا فولاد ب این نقطه رسیدن حاصل سالهاکار کارشناسی هست_ ما اگر قراره بریم بالا باید پله پله بریم امسال اگر پنج پله بریم بالا یعنی موفقیت و سال آینده سهمیه میگیریم _ دوستان سپاهان تو این 20سال اخیر بدون شک موفق ترین تیم ایران بوده بریم مطالعه کنید ببینید در این 20سال چند تا بازیکن بومی داشته اگر ما تو تیممون 3بازیکن بومی داشته باشیم موفق بودیم فوتبال حرفه ایی شده _ سال قبل رییس باشگاه سپاهان ی خوزستانی بود یا الان گسترش مدیرش خوزستانیه پس بحث بومی و غیر بومی دیگه معنی نمیده مدیر ملوان الان خوزستانیه _ در ضمن ی نکته آقا فراز گفت درمورد ی عده تماشاگر نماکه میان جو استادیوم رو بهم بزنن لطفا هواداران واقعی جلو گیری کنند
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
1
0
آقای کمال وند واقعا دلسوزانه داره کار میکنه آقایان هوادار از ایشان حمایت کنید همه جانبه _صبر داشته باشید _ حاشیه رو دور کنید. شک نکنید تیم در مجموع فصل آتی جایگاه خوبی داره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
آقای کمالوند شما عالی هستی و همه باهات موافقتن با همین فرمون ادامه بده , نظر منفی هم میبینی به بزرگی خودت ببخش اینا پارسالم سقوط سقوط میکردن بعد که تیم میوفتاد محو شدن، اون علی که میگفت اگه سقوط نکرد سنگسارم کنید خخخخخ چقد بچه ریخته دور و برمون
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
آقای آبادانی شما یا از بازیکنان لیگ ایران شناخت نداری یا نمیخوای قبول کنی فوتبال حرفه ای شده کدام مربی دوست داره شکست بخوره دیگه این حرفا مال گذشته هاس قبول کن بازی پرسپولیس نفتو دیدی یه بچه تهران تو پرسپولیس نیست اونم که بازیشون بود نفت بی جون وبیرمق با هزار زحمت بردن فقط نشستی وایراد می‌گیری کرار بازیکن عالییه بقیه هم همینطور بابااینقدر تو گذشته ها نباش اون دوره تمام شد
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
توجه هوداران واقعی صنعت را به چند نکته جلب میکنم . 1- وقتی کمالوند به تیم اومد طبق برنامه حداقل دوساله اومد یکی اینکه برای فصل اول دنبال تک رقمی نیمه بالا هستم 2- فصل دوم کسب سهمیه هدف میباشد بر همین اساس ایشان اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر خودش کرد که البته حق هر سرمربی برای رسیدن به اهدافشه اینکه در مصاحبه اخیرش گفته توقع مردم را بالا نبرید ناشی از دو سیاسته یکی اینکه توقعات باید براساس برنامه فصل اولش باشه ضمن اینکه این گفته دلیل بر اون نمیشه که برای کسب سهمیه در همین فصل اول تلاش نخواهد کرد سیاست کلامی دیگه ایشون اینه که بدون جنجال و بدون ایجاد حساسیت در سایر تیمهای مدعی با توجه به پتانسیل تیم فعلی برای رسیدن به کسب سهمیه و یا حتی قرار گرفتن در کورس قهرمانی تلاش کند که قطعا چنین خواهد کرد . دلیل این حرف بنده هم اینه که در همون ابتدای وردش گفت که من بازیکنانی را به صنعت اضافه کردم که سابقه قهرمانی و بازیی کردن در جام باشگاههای آسیا را دارن بچه های فوتبالی و تجربه دار فوتبال میدونن این حرف معنی جز بدنبال بالا بردن شخصیت و اعتماد تیمی و کسب سهمیه آسیایی و حتی کسب قهرمانی معنی دیگه ای ندارد هرچند طبق دلایل بالا عملا این هدف توسط ایشان اعلام نشود . پس دوستان فقط صبر و حمایت تا آخرین بازی.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
1
خدایا از دست حلب نجات پیدا کردیم حالا یکی بنام علی اومده داره هی منفی میده بابا مثلا تو خیلی میدونی بجای انتقاد اگه راست میگی و صادقی بیا راهکار بگو نه اینکه از بیخ و بن هرکاری که این فرازخان ما میکنه را مردود بدونی و هی منفی بدی . بخدا امثال شما ها فولادی و یا اس خوزستان و .... هستید که میدونید صنعت با این مربی و بازیکنان قطعا بهترین نتایجو خواهد گرفت ولی حسادتتون نمیذاره بپذیرید و میایید نظرات منفی میدید مثل همین جناب حلب که اگه برید داخل سایت و یا مطالب مربوط به فولاد متوجه میشید ایشون کاملا فولادیه ولی میاد در صفحه صنعت و کامتهای منفی و ضد صنعت میذاره . رنگ امثال شماها دیگه حنایی نداره . صنعت امسال چه ببری چه ببازی دوست داریم و حمایت تا آخر فصل . حالا برو حالشو ببر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
1
آقای کمالوند امسال برای اولین بار عده ای بازیکن بزرگ و نامی را به فوتبال آبادان آورده ولی قدر نمیدونیم . باور کنید بازیکنان بزرگ برای پول هم که شده در این هوای داغ به اینجا نمیان اینایی هم که اومدن بیشتر بخاطر رفاقت با خود کمالونده . همین دیروز یکی از مربیهای تیم که همیشه کمک کمالوند بوده به بهانه مشکل خانوادگی از تیم جداشد آخه بچه تهرون با اون آب و هوا کجا هوای خوزستان کجا معلومه که درمیره . اونوقت یه عده همینجوری میان الکی از تیم ایراد میگیرن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها