به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

توضیح عیسی‌زاده در خصوص تجهیز استادیوم تختی

خوزستان اسپورت- مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: از شهرداری آبادان درخواست داریم تا برای مدتی زمین چمن خود را در اختیار باشگاه قرار دهد تا بتوانیم نسبت به ترمیم زیرساخت‌ها و زمین‌های تمرین خود اقدام کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت باشگاه صنعت نفت آبادان و آخرین شرایط ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی از حریفان نفت آبادان در لیگ برتر، اظهار کرد: شرایط بازسازی و استانداردسازی ورزشگاه تختی آبادان رو به اتمام است و در حال حاضر نیز نیمکت‌های ذخیره تیم‌ها و داوران در حال تعویض است و تا یک یا دو روز آینده مهیای استفاده خواهند بود.

وی ادامه داد: جایگاه ضلع غربی ورزشگاه نیز در حال صندلی‌گذاری است و تنها جایگاه سمت تربیت‌بدنی فعلا صندلی گذاری نخواهد شد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: جایگاه VIP و سمت چپ آن نیز تا دو روز آینده کاملا صندلی گذاری خواهد شد و مهیای استفاده هواداران تا پیش از دیدار با استقلال تهران خواهد بود.

عیسی‌زاده عنوان کرد: سایر دیوارهای اطرف ورزشگاه نیز با رنگ زرد رنگ آمیزی شده و در بحث نور نیز ورزشگاه تختی آبادان در حال حاضر یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران از این حیث است.

وی در رابطه با تقویت نور ورزشگاه تختی آبادان، یادآور شد: یک ژنراتور قوی نیز در ورزشگاه نصب شده است تا در مواقعی که احتمالا ورزشگاه دچار خاموشی شود، توان روشن کردن تمامی قسمت‌های ورزشگاه از جمله نورافکن‌ها وجود  دارد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص بهبود وضعیت  آب آشامیدنی ورزشگاه برای استفاده  تماشاگران، تاکید کرد:  تمهیدات ویژه‌ای برای آب شرب تماشاگران اتخاذ شده است، تعدادی مخازن جدید به ظرفیت آب آشامیدنی در چهار گوشه ورزشگاه اضافه شده و با  بخش عملیات غیر صنعتی پالایشگاه آبادان هماهنگ شده تا در روز مسابقات آب آشامیدنی سرد ورزشگاه به طور کامل تامین شود.

عیسی‌زاده با اشاره آخرین وضعیت اماکن باشگاه صنعت نفت از جمله مهمان‌سراها و خوابگاه‌هاٰ ادامه داد: دو خوابگاه بوارده جنوبی نیز در حال تکمیل هستند، خوابگاه قدیم که کاملا بازسازی شده و در اختیار تیم‌های پایه گذاشته شده، خوابگاه جدید نیز که در مقابل آن قرار دارد، تکمیل شده و در بخش تجهیز آن به منع اعتباری برخورد کرده‌ایم که با برطرف شدن این مشکل این خوابگاه مجهز در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف زمین‌های تمرینی تیم‌های پایه چه خواهد شد، ابراز کرد: در خصوص زمین تمرین تیم‌های پایه نیز باید اذعان کرد که تیم بزرگسالان صنعت نفت که از هفته آینده در لیگ برتر به میدان خواهد رفت مشکل زمین تمرینی دارد، برخی مطالب و شایعات در فضای مجازی دست به دست شده و در آن عنوان می شود که برنامه‌ای برای تیم‌های پایه وجود ندارد، در پاسخ باید گفت تیم‌هایی مثل فولاد که مثال منتقدان است، هشت زمین چمن برای تمرینات تیم‌های خود در اختیار دارد، ولی ما برای تمام تیم‌های پایه خود تنها یک زمین در اختیار داریم که آن نیز هر ساله نیاز به  بازسازی و کشت مجدد دارد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان از شهردار و شورای شهر آبادان خواست تا در خصوص واگذاری موقت زمین چمن شهرداری آبادان به باشگاه صنعت نفت اهتمام ورزند و گفت: از شهردار آبادان درخواست داریم تا برای مدتی زمین چمن خود را در اختیار باشگاه قرار دهد تا بتوانیم نسبت به ترمیم زیرساخت‌ها و زمین‌های تمرین خود اقدام کنیم.

وی عنوان کرد: مشکل زمین تمرینات ما برطرف شود، یقینا تیم‌های پایه ما صلابت گذشته را باز خواهند یافت و روند رو به رشدی را آغاز خواهند کرد.

عیسی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد:  تیم های پایه ما قدرت لازم را دارند و حضور چندین بازیکن ما در تیم بزرگسالان نفت و تیم های ملی گواه این موضوع است و اگر مشل زمین تمرینات ما برطرف شود آن‌گاه می‌توان برای رده‌های پایه یک برنامه‌ریزی منظم داشت.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها