به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

زبیدی: پارس جنوبی شبیه استقلال خوزستان است

زبیدی: پارس جنوبی شبیه استقلال خوزستان است

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد که این تیم شبیه استقلال خوزستان است که دو فصل پیش قهرمان لیگ ایران شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی زبیدی شرایط تیم پارس جنوبی جم برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر را مطلوب خواند و به تسنیم گفت: اکثر بازیکنان تیم ما از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌اند، هرچند که بازیکنان خوبی داریم و همه آنها انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند. به نظر من پارس جنوبی شبیه استقلال خوزستان در دو فصل پیش است که قهرمان شد. هدف ما در این فصل این است که تک رقمی شویم و حالا باید بازی‌ها جلو رود تا ببینیم شرایط چگونه خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که در تیمش جدید چه شرایطی خواهد داشت، تصریح کرد: نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد. به‌عنوان مثال یک مهاجم قول می‌دهد که 15 گل بزند، ولی به یکباره مصدوم می‌شود. من دوست دارم که عملکرد خوبی داشته باشم و هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم. به‌هر حال پارس جنوبی برای جذب من هزینه کرده است و امیدوارم جواب اعتماد کادر فنی و باشگاه را بدهم.

لازم به توضیح است که کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، تاکنون رأی پرونده شکایت باشگاه استقلال خوزستان از پارس جنوبی جم در رابطه با انتقال زبیدی به این تیم بوشهری از طریق فسخ یک‌جانبه قرارداد بازیکن مذکور را اعلام نکرده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
1
4
پارس جنوبی یک تیم سطح پایین و آماتور است ،
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
1
4
تانیم فصل ک مثل چی برگشتی اونوقت معلوم میشه ک کی مثل اس خوزستانه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها