به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

پیروزی امیدهای ایران مقابل قرقیزستان

پیروزی امیدهای ایران مقابل قرقیزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال امید ایران در مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال امیدهای ایران در نخستین بازی از سری مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در بیشکک به مصاف تیم قرقیزستان رفت و در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

ابتدا تیم قرقیزستان در دقیقه 11 دروازه امیدهای ایران را گشود اما گل‌های رضا شکاری در دقیقه 14 و علی قلی‌زاده در دقیقه 42 باعث پیروزی شاگردان پیروانی شد.

تیم امیدهای ایران با ترکیب اولیه نیما میرزازاد، سینا خادم‌پور، نیما طاهری، صادق محرمی، مهران درخشان‌مهر، میلاد سرلک، سینا مریدی، رضا شکاری، علی قلی‌زاده، مهدی مهدی‌خانی و رضا جعفری به میدان رفت و در نیمه دوم نیز ابوالفضل رزاق‌پور و رضا کرملاچعب به میدان رفتند.

مسابقات انتخابی زیر 23 سال آسیا با حضور 40 تیم در 10 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود و تیم‌هایی که به مرحله نهایی صعود می‌کنند، در سال 2018 میلادی برگزار کننده مرحله نهایی رقابت‌ها می‌شوند.

تیم امیدهای ایران در دومین دیدار از مرحله انتخابی مقابل تیم امیدهای عمان به میدان خواهد رفت.

سه بازیکن خوزستانی به اسامی سینا مریدی، مجتبی نجاریان و رضا کرملاچعب در لیست تیم امیدهای ایران قرار دارند. امیرحسین پیروانی سرمربی این تیم است و غلامرضا باغ‌آبادی مربی فصل پیش تیم فولاد خوزستان به‌عنوان مربی در کادر فنی تیم امید ایران حضور دارد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها