به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲

روشنایی: نفس کشیدن در اهواز سخت است

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به دلیل احتمال لغو پرواز روز جمعه اهواز به اصفهان، ترجیح دادیم با اتوبوس راهی اصفهان شویم.

بهمن روشنایی در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: پس از صحبت هایی که کادر فنی با بازیکنان داشتند، باخت مقابل فولاد را فراموش کرده و برای کسب امتیاز برابر ذوب آهن راهی اصفهان هستیم.

روشنایی ادامه داد: صبح امروز تصمیم گرفتیم تا یک دستگاه اتوبوس وی آی پی را کرایه کرده و راهی اصفهان شویم. بعد از ظهر در شهر باغملک یک جلسه تمرین انجام دادیم و اکنون در راه اصفهان هستیم. روزهای پنجشنبه و جمعه در شاهین شهر تمرین می کنیم و صبح شنبه راهی هتل آسمان اصفهان می شویم تا آماده بازی مقابل ذوب آهن شویم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در رابطه با غایبین این تیم گفت: موسی کولی بالی به دلیل اخراج در بازی با فولاد و مجید حیدری به علت دواخطاره بودن حق بازی در مقابل ذوب آهن را نخواهند داشت. خدا را شکر بازیکن مصدوم نداریم و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند.

روشنایی در خصوص دلیل کنسل کردن بلیط های پرواز روز جمعه و عزیمت زودهنگام استقلال با اتوبوس به اصفهان توضیح داد: به دلیل احتمال لغو پرواز روز جمعه اهواز به اصفهان، ترجیح دادیم با اتوبوس این سفر را انجام بدهیم. همانطور که می دانید در هوای فعلی اهواز نفس کشیدن هم سخت است و ترجیح دادیم سه روز زودتر به اصفهان برویم تا در شاهین شهر اردویی کوتاه مدت برپا کنیم.

بهمن روشنایی در پایان با انتقاد از وضعیت موجود در استان خوزستان گفت: چندین سال است که مردم خوزستان دچار مشکل آلودگی هوا شده و زندگی در این استان برای مردم غیر قابل تحمل شده است. از مسئولان استان و کشور تقاضا داریم که صدای مردم خوزستان را بشنوند و اقدامی فوری برای کنترل شرایط موجود انجام بدهند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها