به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

جدایی 20 بازیکن از تیم استقلال خوزستان

جدایی 20 بازیکن از تیم استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- قهرمان لیگ پانزدهم با ترکیبی دگرگون شده برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران آماده می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مشکلات مالی و مسائل حاشیه‌ای که تیم استقلال خوزستان از اواسط فصل گذشته با آن روبرو شد، جدایی تعداد زیادی از آبی‌پوشان را به دنبال داشت، تا جایی که باید منتظر تیمی کاملا متفاوت از استقلال خوزستان نسبت به سال قبل باشیم.

نگاهی به لیست نفرات استقلال خوزستان در فصل گذشته نشان می‌دهد که 20 بازیکن از این تیم جدا شده‌اند، بازیکنانی که تعدادی از آن‌ها جزو نفرات ثابت و تأثیرگذار آبی‌پوشان بوده‌اند و کادر فنی استقلال برای پر کردن جای خالی این بازیکنان کار دشواری خواهد داشت.

محمد طیبی، حسن بیت‌سعید، فرشاد سالاروند، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، علی‌اصغر عاشوری، مهدی مؤمنی، فرزاد جعفری، مهدی زبیدی، فرشاد جانفزا، رحیم زهیوی، آلویس نانگ، مصطفی ماهی، آرش افشین، محمد شریفی، باقر هاشمی، پیمان حشمتی، حسین بازیاری، مصطفی قنبری‌زاده و علی دغاغله بازیکنانی هستند که از استقلال خوزستان جدا شده‌اند.

گرچه مسئولان باشگاه استقلال خوزستان همچنان پیگیر پرونده مربوط به فسخ یک‌طرفه قراردادهای 4 بازیکن (دانیال ماهینی، مهدی زبیدی، محمد شریفی و فرزاد جعفری) هستند، اما در مجموع استقلال مدل 96 تفاوت‌های اساسی با تیم سال گذشته داشته و با ترکیبی دگرگون شده وارد لیگ هفدهم خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
1
5
با درایتی که از اقای ویسی سراغ داریم انشالا یک تیم جدید در حد نام خوزستان میسازد و یقه همه حریفان را میگیرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها