به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

روشنایی: ویسی به‌دلیل غیبت مربیان از سالن رفت

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقتی ویسی دید هیچکدام از مربیان اینجا نیستند مراسم را ترک کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: از نظر برگزاری مراسم با مشکلاتی مواجه بود. خیلی طول کشید و همه خسته شدیم. اما خوشحالیم که بالاخره مراسم برگزار شد و بقیه مسائل خود سازمان لیگ و رسانه‌ها بررسی خواهند کرد.

سرپرست تیم استقلال خوزستان درمورد بی‌پولی این تیم در فصل گذشته گفت: اگر در فصل گذشته مشکلات مالی نداشتیم حتما در لیگ قهرمان مرحله بعد صعود می‌کردیم اما به دلیل مشکلات مالی بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نبودند.

وی درمورد دیر شروع شدن تمرینات استقلال خوزستان گفت: حتما این اتفاق به ضرر ما است اما خوشبختانه با کمک استاندار و مدیرکل استان امسال مشکلات مالی حل شد و ما در حال حاضر 20 درصد از قرارداد بازیکنان را تقبل کردیم.

وی درمورد غیبت اهالی فوتبال در این مراسم گفت: ما دوست داشتیم اهالی فوتبال و پیشکسوتان در اینجا حضور داشته باشند اما نمی‌دانم چرا در این زمان این مراسم برگزار شد که بیشتر اهالی فوتبال در اردو بودند. حتی عبدالله ویسی با من به اینجا آمد اما وقتی دید مربیان اینجا نیستند مراسم را ترک کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها