به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۱۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

جرفی: قرارداد تیم‌های خوزستانی ثبت نشده است

جرفی: قرارداد تیم‌های خوزستانی ثبت نشده است

خوزستان اسپورت- مدیر کمیته نقل‌وانتقالات هیئت فوتبال خوزستان گفت: قرارداد هیچ کدام از بازیکنان تیم‌های خوزستانی ثبت رسمی نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا جرفی در خصوص قراردادهای ثبت شده تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران گفت: قرارداد هیچ کدام از بازیکنان پنج نماینده فوتبال خوزستان که باید در لیگ برتر و دسته اول بازی کنند، تا امروز در دفتر نقل‌وانتقالات هیئت فوتبال خوزستان ثبت نشده است.

جرفی ادامه داد: قراردادهای بازیکنان جدید تیم‌های خوزستانی، همچنین بازیکنانی که مدت قرارداد آن‌ها به پایان رسیده و قراردادهای جدید منعقد می‌کنند، باید در دفتر هیئت فوتبال خوزستان ثبت شود، اما بازیکنانی که مدت قراردادهای آن‌ها به پایان نرسیده است، نیازی به مراجعه به هیئت فوتبال ندارند.

وی در خصوص فسخ یک‌طرفه قراردادها توضیح داد: بازیکنانی که قصد داشته باشند قراردادهایشان را با استناد به دلیل موجه به‌صورت یک‌طرفه فسخ کنند، نیازی حضور در هیئت فوتبال استان ندارند و می‌توانند با مراجعه مستقیم به سازمان لیگ این تقاضا را تحول دهند.

مدیر کمیته نقل‌وانتقالات هیئت فوتبال خوزستان با اشاره به نزدیک شدن زمان آغاز لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران گفت: توصیه ما اینست که مسئولان تیم‌های خوزستانی در اسرع وقت برای طی شدن مراحل اداری ثبت قراردادهایشان به هیئت فوتبال مراجعه کنند و ثبت قراردادها را به روزهای نزدیک به آغاز لیگ موکول نکنند تا فرصت کافی برای تکمیل مدارک را داشته باشند.

علیرضا جرفی در پایان گفت: کمیته نقل‌وانتقالات هیئت فوتبال خوزستان در تمامی ساعات آمادگی همکاری با مسئولان تیم‌های استان برای ثبت قراردادها را داشته و در سال‌های گذشته نیز نهایت همکاری را برای تسریع در روند تکمیل مدارک انجام داده است.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها