به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

دیدارهای تدارکاتی فولاد خوزستان در اهواز

دیدارهای تدارکاتی فولاد خوزستان در اهواز

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان دو دیدار تدارکاتی را در اهواز برگزار می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، شاگردان سیروس پورموسوی با خاتمه اردوی آماده‌سازی زنجان به اهواز بازگشته‌اند و از امروز تا پیش از عزیمت به تهران تمرینات‌شان را در زمین فولاد خوزستان دنبال می‌کنند. فولادی‌ها تا پیش از برپایی دومین اردوی خارج از خانه اقدام به برگزاری دو بازی تدارکاتی خواهند کرد و به دیدار دو تیم هم‌استانی می‌روند.

شاهین ویس از تیم‌های شهرستان باوی و سپاهان ایذه از تیم‌های حاضر در لیگ برتر خوزستان به‌عنوان حریفان تدارکاتی فولاد خوزستان در روزهای شنبه 17 تیرماه و چهارشنبه 21 تیرماه میهمان فولادی‌ها خواهند بود.

اعضای تیم فولاد خوزستان طبق برنامه از پیش تعیین شده، در تاریخ 22 تیرماه به تهران عزیمت می‌کنند تا دو بازی دوستانه را مقابل پیکان و سایپا انجام بدهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
1
2
به جرات میتوان گفت فولاد تاالان یک تیم متوسط بسته. و دربین ورودیهای جدید به جز4نفر بقیه مانند هندوانه دربسته هستند که احتمال عدم درخشش انها با آغازلیگ وجودداردچون یا سال قبل با مصدومیت مواجه بودندویا بازیکن لیگ یکی بودندویا در افت بودند. اینکه فولاد تصمیم گرفته بازیکن بازکن خارجینگیریدجزو قوانین خنده داریست که بایستی این تفکررا بارها خبرگزاریها جزو عجایب تیترکنند!باشگاهی که ازیک طرف درحال مدرنترین ورزشگاه اختصاصیست ولی از طرفی درگیرتفکراتی اماتور وخنده دارمانند عدم جذب بازیکن خارجیست!. از همین قانون خنده داربایستی به عدم هدفهای بزرگ فولاد درسال جدید،پی برد. چرا که ؛آیا با وجودتیمهای بریزوبپاش و نورچشمی مانند استقلال وپرسپولیس وسپاهان وتراکتور آیا بازیکن قدری برای فولادمیماند که تیمی صدرصدبابازیکن باکیفیت ایرانی درحدقهرمانی یا حداقل سهمیه ببندد؟
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
0
1
هممون قبل از انتخاب سرمربی می دونستیم ک امسال بودجه کمتر از پارساله بنظرم سکوت خیلی بهتره چون حاشیه باعث ضربه ب تیم میشه پورموسوی خواستار دو بازیکن خارجی شده
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
0
0
واقعا امسال ناامید کننده ترین سال نقل انتقالات است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها