به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

گلزنی بختیار رحمانی تکذیب شد!

خبر جالب گلزنی بختیار رحمانی در یک بازی تدارکاتی از سوی مسئولان تیم فولاد خوزستان تکذیب شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبر بازی بختیار رحمانی و به ثمر رساندن دو گل توسط این بازیکن که در ابتدا باعث خوشحالی هواداران فولاد شده بود، بلافاصله تکذیب شد. اینکه بازیکن ارزشمندی چون بختیار رحمانی که تا دو روز قبل نتوانسته بود در تمرینات گروهی فولاد شرکت کند، چگونه دیروز بازی کرده و دو گل زده، باعث شد تا اصل موضوع را از باشگاه فولاد جویا شویم.

بختیار رحمانی که طبق نظر پزشکان به شرایط حضور در تمرینات گروهی فولاد نرسیده، از سوی دراگان اسکوچیچ به تمرینات تیم نوجوانان فولاد خوزستان فرستاده شد. اسکوچیچ به بختیار اعلام کرده باید مرحله به مرحله وارد تمرینات جدیدی شود. بر همین اساس ابتدا باید در کنار تیم نوجوانان فولاد تمرین کند، سپس در تمرینات جوانان فولاد حاضر شود و بعد از آن در تمرینات تیم امیدهای فولاد شرکت کند.

اسکوچیچ برای آن که رحمانی دچار مصدومیت مجدد نشود، این برنامه را برای بازیکن تیمش در نظر گرفته است و بختیار پس از طی این مراحل می تواند به تمرینات گروهی تیم اصلی فولاد باز گردد.

در همین راستا، با توجه به اینکه تیم نوجوانان فولاد خوزستان باید از فردا میزبان مسابقات مرحله دوم فوتبال نوجوانان کشور باشد، در یک هفته اخیر بازی تدارکاتی انجام نداده تا بازیکنانش دچار مصدومیت نشوند. تیم نوجوانان فولاد با توجه به شرایط خاص هوای اهواز ناچار به تمرین کردن در سالن تکنیک ورزشگاه صنایع فولاد است و رحمانی نیز در کنار این تیم تمرین می کند.

رحمانی ضمن انجام تمرینات با وزنه، در یک بخش از تمرین که به ضربه زدن بازیکنان نوجوان به دروازه کوچک اختصاص داشت، چند ضربه آرام به سمت دروازه زده تا وضعیت پای مصدوم خود را بسنجد. دو ضربه بختیار رحمانی هم وارد دروازه شده است.

این بازیکن کارساز فولاد قرار است پس از طی کردن دوره آماده سازی در تمرینات تیم های نوجوانان، جوانان و امیدهای فولاد خوزستان توسط کرونو ملاد رندولیچ مربی بدنساز تیم اصلی فولاد تست شود. اگر تست جسمانی رحمانی نشان دهد که این بازیکن توانایی حضور در تمرینات گروهی را خواهد داشت، کاپیتان فصل گذشته فولاد مجوز حضور در تمرینات گروهی فولاد خوزستان را خواهد گرفت.

هواداران فولاد خوزستان منتظر بازگشت بختیار رحمانی، سروش رفیعی و شهاب کرمی هستند تا تیم آن ها با قدرت بیشتری وارد لیگ قهرمانان آسیا شود.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
0
4
هههههه
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
0
4
باید دوباره همی ردهای سنی فولادو طی کنه جالب بود من وقتی خبرتوورزش۳خوندم تعجب کردم.
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
0
1
ورزش سه برا اینکه خبرشو درست کنه رفته از قول بختیار نوشته اره من دو گل زدم بعدش بختیار گفته من یه هفته ست از خونه نمیتونم بیام بیرون چون خاکه دارم توی خونه تمرین میکنم/حتمن تو خونشون دو گل زده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها