به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

نزول دو باشگاه خوزستانی در رده‌بندی جهانی

نزول دو باشگاه خوزستانی در رده‌بندی جهانی

افشین احمدی
خوزستان اسپورت – جایگاه فولاد خوزستان و نفت آبادان در رده‌بندی باشگاه‌های جهان تغییر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آخرین رده‌بندی باشگاه‌های فوتبال جهان به تفکیک هر کشور اعلام شد و سه تیم خوزستانی حاضر در مسابقات لیگ‌برتر در رده‌های سوم، دهم و یازدهم باشگاه‌های ایران باقی ماندند.

با توجه به تعطیلات میان‌فصل لیگ برتر و عدم برگزاری مسابقات داخلی در این مقطع، جایگاه تیم‌های خوزستانی در رده‌بندی داخلی تغییری نداشته، اما جایگاه این تیم‌ها در رده‌بندی جهانی با تغییراتی همراه شده است.

در بین باشگاه‌های خوزستانی، استقلال خوزستان بهترین عنوان را کسب کرده و ضمن کسب عنوان سومین باشگاه برتر کشور، در رده 319 دنیا هم قرار گرفته که یک پله صعود جهانی را نشان می‌دهد.

این در حالی است که فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان به‌ترتیب در رده‌های 618 و 624 دنیا جای گرفته‌اند که نشان می‌دهد این دو تیم به‌ترتیب 3 و 5 پله نسبت به رده‌بندی گذشته نزول داشته‌اند.

در رده‌بندی اعلام‌شده به‌ترتیب باشگاه‌های پرسپولیس تهران، استقلال تهران، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، نفت تهران، گسترش فولاد تبریز، فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، پدیده خراسان، سایپا تهران، سیاه‌جامگان خراسان، صبا قم و ماشین‌سازی تبریز در رده‌های اول تا شانزدهم قرار دارند.

گفتنی است رده‌بندی باشگاه‌های جهان به‌صورت هفتگی اعلام می‌شود و تازه‌ترین رده‌بندی، مربوط به هفته بیست‌وهفتم از سال جاری میلادی و انتشار‌یافته در روز دو‌شنبه دوازدهم تیرماه 96 (سوم جولای 2017) می‌باشد.

جدیدترین رده‌بندی باشگاه‌های دنیا مربوط به کشور ایران را در زیر ملاحظه می‌کنید.

نزول دو باشگاه خوزستانی در رده‌بندی جهانی

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها