به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

هشدار محمودزاده به باشگاه‌های لیگ برتری

هشدار محمودزاده به باشگاه‌های لیگ برتری

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ به باشگاه‌های لیگ برتری هشدار داد که هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت قرارداد بازیکنان خود اقدام کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فریبرز محمودزاده درباره آخرین وضعیت  ثبت قرارداد بازیکنان تیم‌های لیگ برتری، اظهار داشت: تا کنون هیچ باشگاهی برای ثبت قرارداد به سازمان لیگ نیامده است. ما از باشگاه‌ها انتظار داریم هرچه سریع‌تر قراردادهای‌شان را به ثبت برسانند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند. گرفتن تأییدیه از کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان زمان‌بر است و به همین خاطر اگر کار ثبت قرارداد بازیکنان به ساعاتی پایانی کشیده شود، کار باشگاه‌ها پیچیده خواهد شد.

مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ با اشاره به وضعیت تیم پرسپولیس برای ثبت قرارداد گادوین منشا، خاطرنشان کرد: همه باشگا‌ه‌ها باید با طی مراحل اداری، قراردادشان را به ثبت برسانند. دبیرکل فدراسیون فوتبال به آقای بهاروند خواهد زد و پس از تأیید او،‌ ما هم قرارداد بازیکنان مختلف تیم‌ها را ثبت می‌کنیم. هیچ باشگاهی از این قاعده مستثنی نیست. پرسپولیس و یا هر باشگاه دیگری که بخواهد قرارداد بازیکن خارجی خود را به ثبت برساند، باید از کمیته انضباطی، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و دبیرکل فدراسیون فوتبال برای ما نامه بیاورد.

محمودزاده در مورد مهلت نقل‌وانتقالات لیگ برتر گفت: نقل‌وانتقالات لیگ برتر تا 15 شهریور ماه‌ ادامه دارد و به‌ هیچ عنوان هم تمدید نخواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها