به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۱۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

ویسی در اوکراین؛ شروع تمرینات در اهواز

ویسی در اوکراین؛ شروع تمرینات در اهواز

ارسام پورحسینی
اگرچه هفته گذشته خبر رسیده بود عبدالله ویسی به خاطر مشکلات مالی تصمیم به استعفا گرفته اما از دیروز خبرهای خوبی در مورد این تیم به گوش می‌رسد. به گونه‌ای که حالا خیلی‌ها امیدوار به درخشش این تیم در لیگ هفدهم هستند.

ظاهرا مشکلات مالی استقلال خوزستان در آستانه حل شدن است و ویسی آنقدر امیدوار به حل مشکلات شده که به اوکراین رفته تا کمپی برای اردوی تیمش انتخاب کند. این اتفاق و سفر ویسی نشان می‌دهد پولی که قرار است به استقلال خوزستان تزریق شود کم نیست چون اگر اینطور بود آنها نمی‌توانستند اردوی خارج از کشور برگزار کنند.

استقلال خوزستان با وجود اینکه فصل پانزدهم قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و در فصل شانزدهم نمایش درخشانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشت اما مورد بی‌توجهی مسوولان قرار گرفت تا مشکلات این تیم هر روز بدتر از دیروز شود.

مشکلات استقلال خوزستان به قدری بالا گرفت که بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند آنجا را ترک کنند. آنهایی که قرارداد نداشتند خیلی زود آبی‌ها را ترک کردند و با تیم‌های دیگر قرارداد بستند. تعدادی از آنهایی هم که قرارداد داشتند، به صورت یکطرفه قرارداد خود را فسخ کردند و به پیشنهادهای دیگر پاسخ مثبت دادند.

به این صورت مشکلات استقلال خوزستان بیشتر و بیشتر شد تا عبدالله ویسی شرایط متفاوتی را در این تیم تجربه کند. ویسی برای اینکه مشکلات را کم کند خیلی زود دست به کار شد و به سراغ چند شرکت رفت تا از تیم حمایت مالی کنند اما این شرکت‌ها نپذیرفتند. این مساله آنقدر او و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان را ناامید کرده بود که در مقطعی تصمیم گرفتند قید حضور در این تیم را بزنند. به همین دلیل خیلی زود خبر استعفای عبدالله ویسی به گوش رسید. خبری که البته تکذیب شد اما نشان می‌داد ویسی در 2 راهی ماندن یا رفتن قرار گرفته است و حتی به مسوولان هشدار داده که اگر تا شنبه (امروز) پول نرسد تیم را ترک خواهد کرد.

با این اتفاق خبر رسید فدراسیون فوتبال برای کمک به این تیم دست به کار شده و اعلام کرده 2.5 میلیارد تومان به استقلال خوزستان کمک خواهد کرد تا کارش را شروع کند. این خبر البته نه تایید شد و نه تکذیب اما نشان می‌داد قرار است مشکلات حل شود؛ حالا یا از سوی فدراسیون فوتبال یا از سوی حامی مالی دیگری.

به هر حال چیزی که مشخص شده این است که عبدالله ویسی امیدوارتر از قبل شده و حتی تصمیم گرفته اردوی تیمش را در اوکراین برپا کند. ویسی بعد از خبرهای امیدوارکننده‌ای که دریافت کرد راهی اوکراین شد تا کمپی برای اردوی تیمش انتخاب کند. او البته قبل از رفتنش، کار را به دستیارانش سپرد. به دستیارانی که هنوز تکلیف خود را نمی‌دانند.

دیروز خبر رسیده بود کریم بوستانی، بهروز مکوندی و داریوش یزدی به‌عنوان دستیاران ویسی انتخاب شدند اما مکوندی هیچ خبری از این مساله نداشت. او درباره این مساله می‌گوید: «امروز (جمعه) وقتی از خواب بیدار شدم دیدم پیام‌های زیادی روی تلفن همراهم آمده که گفته شده دستیار ویسی در استقلال خوزستان شدم. این در حالی است که نه ویسی و نه باشگاه استقلال خوزستان با من هیچ صحبتی نکردند و اصلا نمی‌دانم آنها چه چیزی به‌عنوان دستیار از من می‌خواهند.»

برخلاف مکوندی که از این خبر اطلاع نداشت، کریم بوستانی کاملا مطلع بود و حتی خودش را برای شروع کار آماده کرده بود. بوستانی درباره بحث دستیاری ویسی می‌گوید: «ویسی چند روز پیش با من صحبت کرد اما هنوز چیزی مشخص نیست. قرار است جلسه‌ای باشد و در آن درباره بقیه مسائل صحبت کنیم. فقط این را می‌دانم که قرار است مشکلات حل شود و استقلال خوزستان زودتر کار را شروع کند.»

با صحبت‌های کریم بوستانی کاملا مشخص شد که او دستیاری ویسی را می‌پذیرد و کارش را در این تیم شروع خواهد کرد اما داریوش یزدی سرمربی فصل گذشته نفت و گاز گچساران هنوز بلاتکلیف است و تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته. یزدی در مورد پیشنهاد ویسی می‌گوید: «پنج‌شنبه شب ویسی با من تماس گرفت و پیشنهاد مربیگری در استقلال خوزستان را داد اما من چند پیشنهاد دیگر دارم که باید به همه آنها فکر کنم. به طور مثال من الان برای سرمربیگری تیم ملی جوانان و سرمربیگری چند تیم لیگ دویی و لیگ‌های دیگر پیشنهاد دارم. به خاطر همین هنوز شرایطم مشخص نیست و باید ببینم اوضاع به چه صورت پیش می‌رود. من حتی وقتی ویسی گفت کار را شروع کنیم از او عذرخواهی کردم و گفتم به خاطر جراحی زانویم نمی‌توانم کار را شروع کنم. به هر حال باید منتظر ماند و دید شرایط به چه صورت پیش می‌رود. تنها چیزی که می‌دانم این است که مشکلات مالی تا 2، 3 روز آینده حل خواهد شد.»

با این شرایط و البته تایید بوستانی و یزدی به نظر می‌رسد فهرست دستیاران عبدالله ویسی همان فهرستی است که در ابتدای ورود این سرمربی به استقلال خوزستان منتشر شد. یعنی کریم بوستانی، داریوش یزدی و البته هوشنگ لوینیان. پس حضور بهروز مکوندی منتفی است مگر اینکه یزدی حضور در استقلال خوزستان را قبول نکند چراکه پیش از این خبر رسیده بود یزدی در محفلی دوستانه گفته بعد از این همه سال سرمربیگری نمی‌توانم دستیار شوم که البته خود او فعلا این مساله را رد کرده و ظاهرا منتظر است که ببیند شرایط مالی استقلال خوزستان به چه صورت پیش می‌رود.

به هر حال چیزی که مشخص شده این است که آزمایش‌گیری از استعدادهای فوتبال خوزستان از امروز زیر نظر مربیان استقلال خوزستان شروع می‌شود تا بهترین‌ها برای حضور در تیم معرفی شوند. تمرینات تیم اصلی هم از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد تا تیم آبی خوزستانی برای حضوری پرقدرت در لیگ هفدهم دست به کار شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
1
من توی این عکسی که برای خبرتون گذاشتید هستم خخ / ولی یکی از بهترین روز های عمرم بود ، به امید قهرمانی دوباره یه تیم خوزستانی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
1
تمرین اس خوزستان کی شروع میشه و کدوم زمینه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها